پی سی تحلیل فنی: پیش به سوی والهالا |بررسی فنی نسخه‌ی نسل نهم بازی Assassins Creed Valhalla - پی سی

در جدیدترین قسمت از بخش « تحلیل فنی » به سراغ بررسی فنی Assassins Creed Valhalla رفته و به تحلیل عملکرد گیم‌پلی این بازی برروی پلتفرم‌های نسل نهمی پرداخته‌ایم. با ما همراه باشید.

نگاهی کوتاه به بازی Assassins Creed Valhalla

نسخه‌ی جدید از سری بازی‌های Assassin’s Creed تحت عنوان  Assassin’s Creed: Valhalla حدود یک ماه پیش برای کنسول‌های نسل هشتم، نسل نهم و رایانه‌های شخصی منتشر شد. این بازی در دوران وایکینیگ‌ها جریان دارد و داستان قهرمانی به نام Eivor را روایت می‌کند.

بررسی فنی Assassins Creed Valhalla

بازی Assassin’s Creed: Valhalla با نسخه‌ی ارتقا یافته‌ی موتور Anvil توسعه یافته است. به طور کلی این بازی از لحاظ کیفیت بصری در کنسول‌های نسل بعد بسیار خوب به نظر می‌رسد. به لطف موتور ارتقا یافته، در این نسخه شاهد محیط‌های بیشتر و وسعت بزرگ‌تری هستیم. همچنین، برف به صورت بهتری طراحی شده و تکنیک Tessellation به خوبی در این بازی پیاده‌سازی شده است که با راه رفتن در نقاط برفی، اثرات و جای پای شخصیت بازی کاملاً مشخص و طبیعی به نظر می‌رسد.

سازندگان در این نسخه تاری حرکت اجسام (Object Motion Blur) را اضافه کرده‌اند. این تکنیک در بازی به خوبی پیاده‌سازی شده است و خوب به نظر می‌رسد. این مجموعه همواره از گرافیک بصری خوبی برخوردار بوده است، اما عدم وجود پویایی حرکات (fluidity of motion) به ویژه در نسخه‌های کنسولی مشاهده می‌شود. حال این نسخه در همه‌ی پلتفرم‌ها قرار داده شده و این تکنیک برروی شخصیت‌ها و حرکات اشیا دیده می‌شود. با این حال، این بازی از موشن بلور واقعی در زمان حرکت دوربین بهره نمی‌برد. البته این نکته‌ی منفی محسوب نمی‌شود. زیرا تاری حرکت دوربین می‌تواند در برخی مواقع موجب حواس پرتی و گیج شدن بازی‌باز شود، اما تکنیک تاری حرکت اجسام در اینجا بسیار خوب به نظر می‌رسد.

بررسی فنی Assassins Creed Valhalla

در این قسمت، به بررسی فنی Assassins Creed Valhalla و مقایسه‌ی عملکرد این عنوان برروی کنسول‌های نسل نهمی پلی‌استیشن ۵، اکس‌باکس سری اکس و سری اس پرداخته‌ایم. با ما همراه باشید.

دانلود با کیفیت FHD

دانلود با کیفیت HD

دانلود با کیفیت SD

برای بررسی اخبار و جزئیات بیشتر از بازی Assassin’s Creed: Valhalla می‌توانید به این نشانی مراجعه کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 56 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 10 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.