پی سی تاریخ عرضه گوشی تاشوی هوآوی P50 پاکت مشخص شد - پی سی

هوآوی ساعاتی پیش اعلام کرد که در تاریخ ۲ دی (۲۳ دسامبر) رویدادی را برای معرفی گوشی جدید P50 پاکت برگزار خواهد کرد. تصویر منتشرشده توسط هوآوی تایید می‌کند که P50 پاکت جدیدترین گوشی تاشوی این شرکت است.

بر اساس تصویر منتشرشده می‌توان حدس زد که این گوشی در دو رنگ سفید و طلایی عرضه خواهد شد. احتمال می‌رود که هوآوی P50 پاکت همان میت V باشد که اخبار زیادی از آن به گوش می‌رسید. گفته می‌شود که این گوشی از طراحی مشابه سری گلکسی زد فلیپ سامسونگ بهره برده است. آخرین تصاویر افشاشده از این گوشی نیز به استفاده‌ی آن از محفظه‌ی دوربین‌های پشتی مشابه هوآوی P50 اشاره داشته‌اند.

در حال حاضر هنوز اطلاعاتی از ویژگی‌ها و مشخصات این گوشی در دسترس نیست اما با توجه به زمان کم باقی‌مانده تا معرفی رسمی آن، انتظار می‌رود که در روزهای آینده شاهد انتشار تیزرهای بیشتری از آن باشیم. هوآوی همچنین در نظر دارد تا در رویداد پیش رو از محصولاتی دیگری مانند ساعت هوشمند جدید خود نیز رونمایی کند.

نظر شما در مورد گوشی هوآوی P50 پاکت چیست؟ به‌نظر شما آیا این گوشی از نظر فروش به عملکرد مناسبی دست پیدا خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 126 views بار دسته بندی : همه محصولات تاريخ : 15 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها