پی سی تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ی پلی‌استیشن ۵ بازی Warframe مشخص شد - پی سی

دیجیتال اکستریمز (Digital Extremes)، استودیوی توسعه‌دهنده‌ی Warframe، بالاخره تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ی پلی‌استیشن ۵ این بازی را اعلام کرده است و به نظر می‌رسد که تنها یک روز تا نسخه‌ی نسل بعدی این بازی فاصله است.

این استودیو پیش از این اعلام کرده بود که به‌روزرسان نسل بعدی Warframe برای پلی‌استیشن ۵ در سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد و از آن جایی که چیزی تا پایان سال نمانده است، انتظار می‌رفت که به زودی شاهد عرضه‌ی این به‌روزرسان باشیم. به نظر می‌رسد که تنها یک روز تا عرضه‌ی نسخه‌ی پلی‌استیشن ۵ این بازی نمانده است و کسانی که پلی‌استیشن ۵ را خریداری کرده‌اند، به زودی می‌توانند از قدرت کامل این کنسول در اجرای این بازی استفاده کنند. طبق اعلام دیجیتال اکستریمز، به‌روزرسان نسل بعدی Warframe در تاریخ ۲۶ نوامبر (۶ آبان) عرضه خواهد شد. متاسفانه، فعلا خبری از نسخه‌ی اکس‌باکس سری اکس این بازی نیست و دارندگان این کنسول باید کمی بیشتر منتظر مانند.

این به‌روزرسان قرار است که گرافیک بازی را بهبود ببخشد. همچنین زمان بارگذاری کوتاه‌تر خواهد شد و قابلیت بازی بین نسلی با نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ هم وجود خواهد داشت. طبعا بازی با نرخ فریم ۶۰ فریم بر ثانیه و وضوح تصویر ۴K اجرا خواهد شد. همچنین این بازی از ویژگی‌ Adaptive Triggers دوال سنس استفاده خواهد کرد تا به خوبی حس شلیک هر اسلحه را انتقال دهد و دیجیتال اکستریمز برنامه دارد تا در آینده از Haptic Feedback هم پشتیبانی کند تا بازی‌بازان بتوانند سطوحی که روی آن راه می‌روند را حس کنند.

هفت سال از عرضه‌ی Warframe به عنوان یکی از عناوین هنگام عرضه‌ی پلی‌استیشن ۴ می‌گذرد و در این مدت شاهد رشد روزافزون این بازی بوده‌ایم. این بازی حالا ۱۸ سیاره، سه جهان، ۳۰ خط داستانی و ۴۴ Warframe دارد، در حالی که کار خود را تنها با ۴ Warframe آغاز کرده بود. اگر پورت نسل بعدی و به‌روزرسان نسل بعدی این بازی را به عنوان نشانه در نظر بگیریم، فعلا قرار نیست از سرعت این رشد کاسته شود.

بازی Warframe در حال حاضر به صورت رایگان برروی پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 101 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 25 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.