پی سی تاریخ انتشار نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی Oddworld: New ‘n’ Tasty! مشخص شد - پی سی

استودیوی سازنده‌ی Oddworld: New ‘n’ Tasty! که در گذشته از انتشار ننسخه‌ی نینتندو سوییچ این بازی خبر داده بود، امروز تاریخ دقیق عرضه‌ی آن را مشخص کرد. همچنین برای آشنایی بیشتر بازی‌بازان، تریلر تازه‌ای از این عنوان در دسترس قرار گرفته است که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید.

Oddworld: New ‘n’ Tasty! از سری عناوین جالب به سبک‌های اکشن، پازلی و پلتفرمر است که در آن باید کنترل شخصیتی دوست داشتنی به نام ابه (Abe) را به عهده گرفته و راهی سفری طولانی شوید. تاکنون نسخه‌های مختلفی از این سری در دسترس قرار گرفته است و عده‌ی زیادی حتی با نسخه‌ی ذکر شده آشنایی دارند. این بازی ابتدا در سال ۲۰۱۴ برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر شد و پس از گذشت مدتی شاهد عرضه‌ی آن برروی دیگر پلتفرم‌ها نظیر رایانه‌های شخصی، اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۳، پلی‌استیشن ویتا، Wii U و سیستم عامل‌های اندروید و iOS بودیم. به نقل از هواداران، یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های این بازی، صداگذاری فوق‌العاده‌ی آن است که نباید این قضیه را به راحتی نادیده گرفت. لازم به ذکر است که دو شرکت میکرویدز (Microids) و آدورلد اینهبیتنتس (Oddworld Inhabitants) به صورت مشترک وظیفه‌ی ساخت و انتشار این نسخه را به عهده داشته‌اند.

امروز آگاه شدیم که بازی Oddworld: New ‘n’ Tasty! در تاریخ ۶ آبان ۱۳۹۹ (۲۷ اکتبر ۲۰۲۰ میلادی) برروی کنسول نینتندو سوییچ نیز در دسترس قرار خواهد گرفت که شامل دو نسخه‌ی فیزیکی و دیجیتالی می‌شود. ضمنا پیش خرید این بازی برروی فروشگاه نینتندو از ۲۲ مهر ۱۳۹۹ (۱۳ اکتبر ۲۰۲۰) آغاز خواهد شد و بازی‌بازان بلافاصله قادر به پرداخت هزینه‌ی آن خواهند بود. همان‌طور که در بالا هم گفته شد، امروز تریلر جدیدی ازOddworld: New ‘n’ Tasty! منتشر شده است که در پایان می‌توانید آن را تماشا و دریافت کنید.

دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P

دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P

دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 137 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 30 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.