پی سی تاریخ انتشار بازی A3: Still Alive مشخص شد - پی سی

با اعلام استودیوی نت‌ماربل (NetMarble)، آگاه شدیم که بازی A3: Still Alive قرار است ماه آینده برروی گوشی‌های هوشمند در دسترس قرار گیرد. همچنین جهت آشنایی بیشتر بازی‌بازان، ویدئوی تازه‌ای از این بازی عرضه شده است که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید.

A3: Still Alive از سری عناوین اکشن، تیراندازی و نقش‌آفرینی است که ابتدا چندی پیش در کشور کره جنوبی عرضه شد و مورد استقبال بازی‌بازان زیادی هم قرار گرفت. سازندگان از همان زمان برنامه‌هایی برای افزایش هواداران داشتند و در همین راستا، این بازی در سایر نقاط جهان نیز منتشر خواهد شد. در این بازی باید هدایت کاراکتر دلخواه خود را به دست گرفته و در قالب حالت‌های مختلف، رقابت‌های نفس‌گیری را با دیگر بازی‌بازان داشته باشید. اکثر بخش‌های این بازی آنلاین است و برای تجربه‌ی آن‌ها به اینترنت نیاز خواهید داشت. امکان بازی با دوستان نیز در این عنوان برایتان فراهم است تا لذت بیشتری از آن ببرید. یکی از قسمت‌های این اثر به سبک بتل رویال است و در آن پس از قرار گرفتن برروی نقشه‌ای پهناور و جمع‌آوری سلاح‌ها و آیتم‌های مورد نیاز، باید دیگر افراد را از بین ببرید تا تبدیل به تنها بازیکن روی نقشه باشید. این بازی ماه گذشته معرفی شد و تریلری هم از آن در دسترس قرار گرفت که برای مشاهده‌ی آن می‌توانید به این نشانی مراجعه کنید. لازم به ذکر است که شرکت فوق به صورت همزمان در امر توسعه و نشر آن نقش دارد و باید دید که چه عملکردی را با عرضه‌ی جدیدترین اثر خود به جای خواهد گذاشت.

بازی A3: Still Alive در تاریخ ۲۰ آبان ۱۳۹۹ (۱۰ نوامبر ۲۰۲۰ میلادی) برروی گوشی‌های هوشمند و به طور دقیق‌تر سیستم عامل‌های اندروید و iOS در دسترس قرار خواهد گرفت. پیش خرید این بازی از مدت‌ها قبل آغاز شده بود و خوشبختانه استقبال خوبی هم از آن به عمل آمد. افرادی که نسبت به انجام این کار اقدام کردند، امکانات ویژه‌ای را دریافت خواهند کرد. دریافت و تجربه‌ی A3: Still Alive رایگان است، اما پرداخت درون برنامه‌ای دارد. امروز تریلر دیگری از این عنوان به دست بازی‌بازان رسید که در پایان می‌توانید نسبت به تماشا و دریافت آن اقدام نمایید.

دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P

دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P

دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 65 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 31 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.