پی سی به نظر می‌رسد به‌روزرسان نسل بعدی The Last of Us Part 2 در راه است - پی سی

به تازگی کشف شده است که با مراجعه به وبسایت Best Buy برای خرید نسخه‌ی فیزیکی بازی The Last of Us Part 2، پیام “شامل ارتقای نسل بعدی” در گوشه‌ی تصویر درج شده است و احتمالا به زودی شاهد معرفی ویژگی‌های نسخه‌ی پلی‌استیشن ۵ The Last of Us Part 2 خواهیم بود.

چه عاشق The Last of Us Part 2 باشید و چه متنفر، نمی‌توانید انکار کنید که این بازی هم همانند نسخه‌ی اول، سر و صدای زیادی را در دنیای بازی‌های ویدیویی به پا کرده است و نامزد شدن آن در شاخه‌ی بازی سال در کنار امثال Hades، Final Fantasy 7 Remake، Ghost of Tsushima و Doom Eternal، اصلا دور از انتظار نبوده است. اما تا کنون ناتی داگ (Naughty Dog) بیانیه‌ی رسمی در مورد نسخه‌ی پلی‌استیشن ۵ بازی منتشر نکرده است. حال مشخص شده است که ارتقای نسل بعدی The Last of Us Part 2، در هر صورت قرار است که از راه برسد.

اخیرا فردی متوجه شده است که در وبسایت Best Buy، عبارت “شامل ارتقای نسل بعدی” در پست خرید نسخه‌ی فیزیکی The Last of Us Part 2 به چشم می‌خورد. البته ممکن است که این اشتباهی از سوی Best Buy باشد چرا که همانطور که اعلام شد، هیچ خبری مبنی بر نسخه‌ی نسل بعدی این بازی به گوش نرسیده است. با این وجود بعید است که ناتی داگ ارتقای نسل بعدی این بازی را عرضه نکند. این ارتقا می‌تواند فواید زیادی داشته باشد و از ویژگی‌های جدید دوال‌سنس مانند Haptic Feedback و Adaptive Triggers به صورت کامل استفاده کند. همچنین بالاخره می‌توانیم شاهد یک حالت ۶۰ فریم بر ثانیه برای این بازی باشیم. هر چه باشد The Last of Us Part اصلی برای پلی‌استیشن ۴ ریمستر شد و شاهد افزایش نرخ فریم و و وضوح تصویر بودیم.

بازی The Last of Us Part 2 هم اکنون به صورت انحصاری برروی پلی‌استیشن ۴ در دسترس است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 140 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 23 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.