پی سی به‌روزرسان نسل نهمی بازی No Man’s Sky به‌زودی منتشر خواهد شد - پی سی

توسعه‌دهنده‌ی بازی No Man’s Sky یعنی استودیوی هِلوگیمز (Hello Games)، در آخرین اعلامیه‌ی خود خبر انتشار نسخه‌ی ارتقا یافته این بازی برای کنسول‌های نسل نهم را منتشر کرد.

همچنین، استودیوی هلوگیمز در جزییات تکمیلی این خبر، تاریخ انتشار این به‌روزرسانی را به زمان عرضه‌ی کنسول‌های پلی‌استیشن ۵ و اکس‌باکس سری اکس یعنی ۱۰ و ۱۲ نوامبر موکول کرد. علاوه‌براین، دارندگان این بازی برروی کنسول‌های نسل هشتم قادر خواهند بود تا نسخه‌ی نسل نهمی آن را در قالب روزرسان نسخه‌ی ۳٫۱۰ بازی به صورت رایگان دریافت کنند.

در ادامه جزییات بیشتری از این به‌روزرسان که از طریق وب‌سایت رسمی هلوگیمز منتشر شده است را مرور خواهیم کرد.

معرفی به‌روزرسان نسل بعدی بازی: نسخه‌ی ۳٫۱۰

نسخه‌ی کنسولی به‌روزرسان ۳٫۱۰، کیفیت فنی و بصری بازی No Man’s Sky را به‌صورت چشمگیری افزایش خواهد داد. همچنین، این به‌روزرسان برای نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

بازی‌بازان پس از این به‌روزرسانی قادر خواهند بود تا به ماجراجویی‌های خود در پایگاه‌های فضایی بزرگ‌تر، سیارات شلوغ‌تر، فریم‌ریت بالاتر، کیفیت بصری ارتقا یافته و به‌همراه تعداد بازی‌بازان بیشتری ادامه دهند.

جهان‌های پرجزییات‌تر: زمانی که قدم به سیارات مختلف می‌گذارید، متوجه متراکم‌تر و پرجزییات‌تر شدن آن‌ها از نظر پوشش‌های گیاهی و غیره خواهید شد. کیفیت بافت‌ها از نظر فنی و بصری ارتقا خواهد یافت. لازم به ذکر است که کیفیت اجرایی بازی در کنسول‌های اکس‌باکس سری اکس و پلی‌استیشن ۵ با تنظیمات گرافیکی Ultra در نسخه‌ی رایانه‌های شخصی برابر خواهد بود. بنابراین، اگر از بازی‌بازان رایانه‌های شخصی هستید، برای دسترسی به محتوای این به‌روزرسانی باید تنظیمات گرافیکی بازی را برروی حالت Ultra قرار دهید.

ساخت و ساز گسترده‌تر: پس از دریافت این به‌روزرسانی قادر خواهید بود تا بناهای گسترده‌تر و پیچیده‌تری در پایگاه‌های خود برروی سیارات مختلف بسازید.

ماجراجویی خود را ادامه دهید: اگر در حال تجربه‌ی بازی برروی کنسول‌های نسل هشتمی هستید، به‌راحتی و با انتقال فایل ذخیره‌ی بازی خود به کنسول‌های آیندتان قادر خواهید بود تا ادامه‌ی بازی خود را پیش بگیرید. لازم به ذکر است که فایل‌های ذخیره‌ی اکس‌باکس وان به صورت خودکار با کنسول‌های نسل بعد سازگار خواهند بود و به‌خودی خود منتقل خواهند شد. اما انتقال فایل ذخیره در کنسول‌های پلی‌استیشن باید به صورت دستی صورت بگیرد.

تجربه‌ی همزمان بازی به‌همراه ۳۲ بازی‌باز دیگر: برای اولین بار بازی‌بازان کنسولی این بازی قادر خواهند بود تا به همراه حداکثر ۳۲ نفر به ماجراجویی در جهان No Man’s Sky بپردازند.

قابلیت Cross-Play: تمامی بازی‌بازان کنسول‌های پلی‌استیشن ۵ و اکس‌باکس سری اکس قادر خواهند بود تا از قابلیت کراس‌پلی بازی استفاده کرده و با بازی‌بازان پلتفرم‌های دیگر در یک لابی حضور داشته باشند.

رزولوشن ۴K با نرخ فریم ۶۰: بازی‌بازانی که از نمایشگرهای ۴K بهره‌مند هستند، قادر خواهند بود تا برروی کنسول‌های نسل بعدی از این رزولوشن با نرخ فریم ۶۰ بهره ببرند.  علاوه‌بر این، بازی‌بازان اکس‌باکس سری اس نیز می‌توانند با انتخاب دو حالت کیفیت “high quality native” و “high performance” از نرخ‌های ۳۰ و ۶۰ بهره ببرند.

برخورداری از قابلیت‌های تریگرهای کنترلرهای دوال‌سنس: این به‌روزرسان بازی را با امکانات جدید کنترلرهای دوال‌سنس همگام خواهد کرد و تفاوت‌های محسوسی در فرآیندهایی نظیر استخراج منابع حس خواهید کرد.

بهره‌گیری از قابلیت صدای سه‌بعدی پلی‌استیشن ۵: این نسخه از بازی با فناوری صدای سه‌بعدی کنسول پلی‌استیشن ۵ منطبق بوده و باعث خواهد شد که در جهان بازی غرق شوید.

پشتیبانی از واقعیت مجازی: روند پشتیبانی این بازی از واقعیت مجازی (VR) کماکان همانند سابق در این نسخه از بازی نیز وجود خواهد داشت.

ارتقای کیفیت بصری: به لطف قدرت گرافیکی کنسول‌های نسل بعد، این بازی میزبان کیفیت بصری بسیار بالاتری در بخش‌هایی نظیر نورپردازی، سایه‌ها، انیمیشن‌ها و موارد دیگر خواهد بود.

سرعت بیشتر در روند اجرای بازی: اگر بازی را برروی کنسول نسل بعدی تجربه کنید، به‌وضوح شاهد سرعت بسیار بالاتری در روند لودینگ‌ها و بارگزاری‌ها خواهید بود. برای مثال کافی است تا زمانی که از تکنولوژی Hyperdrive در بازی استفاده کنید تا متوجه این تفاوت شوید.

اما در ادامه، این استودیو اقدام به ارایه‌ی توضیحات تکمیلی کرد تا اندک ابهامات موجود در مورد این به‌روزرسان برطرف شود که به شرح زیر است:

  • نسخه‌ی نسل نهمی بازی No Man’s Sky با کنسول‌های اکس‌باکس سری اکس، سری اس و پلی‌استیشن ۵ سازگار خواهد بود.
  • فایل‌های ذخیره‌ی بازی از تمامی کنسول‌های نسل فعلی به نسل بعد قابل انتقال خواهند بود.
  • پشتیبانی از واقعیت مجازی همچنان همانند سابق ادامه خواهد داشت.
  • کاربران پلی‌استیشن ۵ نیز قادر خواهند بود تا فعالیت‌های Journey Milestones خود را رهگیری و رصد کنند.
  • بازی با تریگرهای دوال سنس منطبق خواهد بود.
  • بازی از قابلیت صدای سه‌بعدی پلی‌استیشن ۵ بهره‌مند خواهد بود.

بخش بصری

  • کیفیت رندرینگ و سرعت لود شدن بافت‌ها به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.
  • محدودیتی در ساخت و ساز پایگاه‌ها وجود نخواهد داشت.
  • برای کسانی که از کنسول‌های نسل نهمی و یا پلتفرم رایانه‌های شخصی برروی تنظیمات گرافیکی Ultra استفاده می‌کنند، میزان جزییات سیاره‌ها و پوشش‌های مختلف آن بسیار افزایش یافته است.
  • کیفیت مدل‌های بازی افزایش یافته است. برای مثال کافی است از میان علف‌زارها عبور کنید تا متوجه این امر و بهبود حرکات آن‌ها شوید.

علاوه بر موارد فوق، تعداد بی‌شماری از باگ‌ها و مشکلات بازی در جای‌جای مختلف آن رفع گردیده است.

بازی No Man’s Sky، در حال حاضر در دسترس دارندگان کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی قرار دارد.

 

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 48 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 31 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.