پی سی به‌روزرسان جدید نسخه ‌ی رایانه ‌های شخصی Death Stranding محتوای Cyberpunk 2077 را اضافه می‌ کند - پی سی

استودیوی کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) به‌تازگی به‌روزرسانی جدیدی را برای نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Death Stranding معرفی کرده است. در این به‌روزرسان، برخی از محتوای مربوط به عنوان Cyberpunk 2077 به بازی مذکور اضافه می‌شود.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، محتوای آخرین به‌روزرسان نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی Death Stranding، شامل چند آیتم تزئینی از عنوان Cyberpunk 2077 است که می‌توان به مواردی از جمله عینک شخصیت جانی سیلورهند (Johnny Silverhand) ، نشان سامورایی، نشان‌های Trauma Team و یک بازوی رباتیک قابل مجهز اشاره کرد. همچنین در این به‌روزرسانی، ویژگی هک کردن اضافه شده است که در گیم‌پلی بازی نیز تاثیرگذار خواهد بود. شما با استفاده از این قابلیت می‌توانید برخی از دشمنان را گیج کرده و بعضی از وسایل نقلیه را نیز متوقف کنید. این به‌روزرسان هم‌اکنون برروی رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد و هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار این به‌روزرسان برروی پلی‌استیشن ۴ اعلام نشده است.

در ادامه می‌توانید تریلر به‌روزرسانی جدید بازی Death Stranding را مشاهده و یا دانلود کنید.

دانلود تریلر با کیفیت ۴۸۰P | دانلود تریلر با کیفیت ۷۲۰P | دانلود تریلر با کیفیت ۱۰۸۰P

بازی Death Stranding در حال حاضر برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی ویدئویی این بازی را از طریق این نشانی مشاهده بفرمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 83 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 18 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.