پی سی به‌روزرسان جدید سیستم عامل پلی‌استیشن ۵ منتشر شد - پی سی

شرکت سونی در حداقل زمان ممکن اقدام به انتشار به‌روزرسان جدید ۲۰٫۰۲٫۰۲٫۲۶٫۰۰ برای سیستم عامل کنسول پلی‌استیشن ۵ نمود که این به‌روزرسان عملکرد کلی سیستم عامل این کنسول را بهبود می‌بخشد.

کمتر از یک هفته‌ی پیش، شرکت سونی اقدام به‌انتشار به‌روزرسان ۲۰٫۰۲٫۰۲٫۲۵٫۰۰ برای سیستم عامل کنسول پلی‌استیشن ۵ کرده بود که سعی در بهبود عملکرد کلی سیستم عامل این کنسول داشت. حال نیز به‌روزرسانی جدید با هدفی یکسان برای این کنسول منتشر شده که مجددا بهبود کلی عملکرد آن را هدف قرار داده است. متاسفانه سونی در بخش توضیحات به‌روزرسان اطلاعات جزئی‌تری را در اختیار ما قرار نداده است و تنها همان جمله‌ی کلیشه‌ای “بهبود عملکرد کلی سیستم عامل” در بخش توضیحات آن درج شده است.

همچنین، لازم به ذکر است که حجم این به‌روزرسان معادل ۸۸۶ مگابایت بوده که معادل حجم به‌روزرسان هفته‌ی گذشته‌ی این کنسول است. به‌هرترتیب، امیدواریم این به‌روزرسان بخشی از مشکلات عمده‌ی بازی‌بازان هنگام کار با پلی‌استیشن ۵ نظیر عدم اتصال صحیح کنترلر در مواقعی خاص، عدم شارژ شدن کنترلر به وسیله‌ی کابل USB، کرش شدن بازی‌ها، عملکرد نه‌چندان با ثبات بخش به‌روزرسان نسل نهمی بازی‌ها و موارد دیگر را حل و فصل کند.

کنسول پلی‌استیشن ۵ هم‌اکنون در دسترس بازی‌بازان قرار دارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 105 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 25 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.