پی سی به‌روزرسانی ۱۲.۱ بازی The Division 2 پشتیبانی از رزولوشن ۴K و نرخ فریم ۶۰ را برای کنسول‌های نسل نهمی فراهم خواهد کرد - پی سی

استودیوی مسیو انترتینمت (Massive Entertainment) به تازگی از بهینه‌سازی کنسول‌های نسل نهمی بازی Tom Clancy’s The Division 2 رونمایی کرده است که باعث بهبود عملکرد این اثر برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۵ و اکس‌باکس سری اکس/اس خواهد شد. در ادامه با گیمفا همراه باشید تا به جزئیات تکمیلی این خبر بپردازیم.

شب گذشته شرکت مسیو انترتینمت که از استودیوهای زیرمجموعه‌ی کمپانی یوبی‌سافت (Ubisoft) محسوب می‌شود و حدود ۱۰ سال است که تمام تمرکز خود را برروی فرنچایز‌ Tom Clancy’s The Division قرار داده، برنامه‌ی زنده‌ای را با تمرکز برروی به‌روزرسانی‌های آینده‌ی بازی Tom Clancy’s The Division 2 برگزار کرده است. در قسمتی از این برنامه به به‌روزرسانی ۱۲٫۱ این عنوان پرداخته شد؛ براساس اطلاعاتی که توسعه‌دهندگان در رابطه با این بهینه‌سازی به اشتراک گذاشته‌اند، به‌روزرسانی ۱۲.۱ به کنسول‌های نسل نهمی این اجازه را خواهد داد تا از تمام توان خود برای افزایش رزولوشن و نرخ فریم بازی Tom Clancy’s The Division 2 استفاده کنند. با این وجود سازندگان اعلام کرده‌اند که این به‌روزرسانی بهبود خاص دیگری را قرار نیست به نسخه‌ی کنسول‌های نسل نهمی اضافه کند و صرفاً دست پلی‌استیشن ۵ و اکس‌باکس سری اکس/اس را باز خواهد گذاشت تا بتوانند از تمامی منابع سخت‌افزاری خود برای اجرای هرچه بهتر Tom Clancy’s The Division 2 در زمینه‌ی افزایش وضوح تصویر و نرخ فریم بهره ببرند.

همچنین توسعه‌دهندگان اعلام کرده‌اند که این بهینه‌سازی در تاریخ ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ (۲ فوریه ۲۰۲۱) برای کنسول‌های نسل نهمی شرکت سونی و مایکروسافت منتشر خواهد شد.

بازی Tom Clancy’s The Division 2 هم‌اکنون برروی کنسول‌های نسل هشتم و نهمی شرکت سونی و مایکروسافت و همین‌طور رایانه‌های شخصی قابل خریداری و تجربه کردن است. به‌روزرسانی مخصوص کنسول‌های نسل نهمی این اثر نیز به‌زودی در دسترس طرفداران‌ قرار خواهد گرفت.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 105 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 4 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.