پی سی به‌روزرسانی جدیدی برای بازی ۲۱۱۲TD منتشر شد - پی سی

استودیوی ریفاینری پروداکشنز (Refinery Productions) همان‌طور که در گذشته وعده داده بود، امروز تازه‌ترین به‌روزرسانی خود را برای ۲۱۱۲TD در دسترس قرار داد که می‌تواند خبر مهمی برای دوست داران این بازی باشد. در ادامه می‌توانید شاهد اطلاعات بیشتر به همراه تریلری در این زمینه باشید.

۲۱۱۲TD را باید عنوانی در سبک‌های استراتژی محور و اکشن به حساب آورد که ابتدا چندی پیش معرفی شد و در ماه ژوئن امسال به دست دارندگان سیستم عامل‌های اندروید و iOS رسید. در این بازی باید هدایت ارتشی کوچک را به دست گرفته و به مرور زمان این تیم و قلمروی خود را بزرگ‌تر کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از سلاح‌ها و آیتم‌های گوناگون، نبردهای نفس‌گیری را با دشمنانتان داشته باشید. بخش‌هایی از این بازی به صورت آنلاین بوده و قادر هستید تا آن‌ها را با دوستان و یا دیگر بازی‌بازان از سراسر جهان تجربه کرده و لذت ببرید. خوشبختانه در همین مدت کم، پشتیبانی تیم سازنده از بازی بسیار خوب بوده است و هر چند وقت یک بار به‌روزرسانی‌هایی برای آن منتشر می‌شود. حال آن‌ها اهداف بیشتر و بهتری هم برای اثر خودشان دارند و باید دید که در این زمینه چه خواهند کرد. قابل ذکر است که استودیوی فوق به صورت همزمان در امر ساخت و نشر آن نقش داشته است.

به‌روزرسانی تازه‌ی بازی ۲۱۱۲TD بسیار بزرگ بوده و محتویات جالبی را هم درون خود دارد. در گیم‌پلی این بازی بخشی وجود داشت که می‌توانستید تحقیقات جامعی از دیگر گروه‌ها داشته باشید و تصمیم بهتری برای حمله به آن‌ها بگیرید. حال این بخش وسیع‌تر از قبل است و مشکلات و باگ‌های مربوط به آن تا حد زیادی رفع شده است. ضمنا حالت دیگری به نام Nightmare Mode به بازی افزوده شده که تجربه‌ی آن بسیار دشوار است. فراموش نکنید که برای حضور در این بخش باید از توانایی‌ها و سطح بالایی برخوردار باشید تا خیلی سریع شکست نخورید. تغییرات کوچکی هم در زندگی و جان هر یک از سربازان به وجود آمده است تا آن‌ها کمی بیشتر در میدان نبرد حضور داشته باشند. کارگردان بازی ۲۱۱۲TD در خصوص این به‌روزرسانی گفته است:

از زمان عرضه‌ی ۲۱۱۲TD، به واکنش‌های مثبت و منفی بازی‌بازان توجه فراوانی داشتیم. از واکنش‌های مثبت آن‌ها ممنون هستیم و روز به روز برای رفع مشکلات اثرمان تلاش می‌کنیم. حال امیدواریم که این به‌روزرسانی بتواند تا حد زیادی طرفداران را راضی کند.

بازی ۲۱۱۲TD برروی گوشی‌های هوشمند رایگان است. همچنین نسخه‌ی Premium آن با امکانات بسیار بیشتر به فروش می‌رسد که برای تجربه‌ی آن باید مبلغ ۱٫۹۹ دلار را پرداخت کنید.

دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P

دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P

دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 59 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 31 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.