پی سی برترین گوشی‌ های ماه نوامبر در بنچمارک انتوتو - پی سی

لیست قدرتمندترین گوشی‌های اندرویدی ماه نوامبر از نگاه بنچمارک انتوتو (AnTuTu) منتشر شد و ظاهراً گوشی‌های مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس و اسنپدراگون ۸۸۸ بهترین عملکرد را در این لیست به نام خود ثبت کرده‌اند. لیست منتشرشده عملکرد گوشی‌ها از تاریخ ۱ تا ۳۰ نوامبر را در نظر گرفته و تنها گوشی‌هایی که نمر‌ی ۱۰۰۰ یا بالاتر را کسب کرده‌اند، در آن حضور دارند.

بنچمارک انتوتو

بر اساس این لیست، شیائومی بلک شارک ۴S پرو برای دومین ماه متوالی در صدر جدول قدرتمندترین گوشی‌های اندرویدی قرار گرفته و گوشی‌های نوبیا رد مجیک ۶S پرو، ویوو iQOO 8 پرو، شیائومی بلک شارک ۴ پرو، ویوو ایکس ۷۰ پرو پلاس، ایسوس راگ فون ۵s و ویوو iQOO 8 همانند ماه گذشته در رده‌های بعدی قرار دارند.

بنچمارک انتوتو

در بخش گوشی‌های میان‌رده نیز گوشی‌های مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۷۸G مانند ویوو iQOO زد ۵ و اوپو K9s عملکرد درخشانی را به ثبت رسانده‌اند. گوشی شیائومی می ۱۱ لایت ۵G با تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۸۰G نیز در رده‌ی سوم این لیست قرار گرفته است. انتظار می‌رود که لیست انتوتو برای ماه دسامبر شامل گوشی‌های مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ باشد.

نظر شما در مورد قدرتمندترین گوشی‌های اندرویدی بنچمارک انتوتو چیست؟ به‌نظر شما قدرتمندترین گوشی اندرویدی حال حاضر جهان کدام است؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 115 views بار دسته بندی : همه محصولات تاريخ : 3 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها