پی سی بدون هیجان | نقدها و نمرات بازی Double Pug Switch - پی سی

تنها چند روز از انتشار بازی Double Pug Switch برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی، کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ و همچنین سیستم عامل iOS می‌گذرد و تا این جا نظرات متوسطی پیرامون آن در دسترس قرار گرفته است. در ادامه با گیمفا همراه باشید تا نگاهی به نقدها و نمرات این عنوان داشته باشیم.

آثار دوبعدی همواره نزد بسیاری از بازی‌بازان از محبوبیت بالایی برخوردار است و عده‌ی زیادی به تجربه‌ی آن‌ها برروی پلتفرم‌های مختلف می‌پردازند. پیش‌بینی می‌شد که Double Pug Switch با سبک‌های اکشن و پلتفرمری که دارد، یکی از جالب‌ترین بازی‌های دوبعدی شود، اما ظاهرا این اتفاق تا این جا رخ نداده است. در این بازی باید کنترل موجودی دوست داشتنی را به دست گرفته و در مواقع لازم نسبت به پریدن، دویدن و ضربه زدن به دشمنان اقدام نمایید. این کاراکتر مهارتی دارد که به وسیله‌ی آن می‌توانید تغییراتی در ظاهر ایجاد کرده و بسیاری از پازل‌ها را با همین ترفند رد کنید. Double Pug Switch داستان خاصی ندارد و همه چیز در آن نسبتا ساده است. وظیفه‌ی شما هم صرفا این است که مراحل را یکی پس از دیگری طی کرده و به یک قهرمان نزد مردم تبدیل شوید. پس در صورتی که از علاقه‌مندان به سبک‌های ذکر شده هستید، شاید این عنوان برای چند ساعت شما را سرگرم کند.

قابل ذکر است که وظیفه‌ی ساخت و نشر بازی Double Pug Switch به صورت همزمان بر عهده‌ی استودیوی د پلی‌گان لافت (The Polygon Loft) بوده است. ضمنا هیچ بخش آنلاین و چند نفره‌ای در این بازی دیده نمی‌شود و تمام قسمت‌های آن را باید به صورت آفلاین و تک‌ نفره طی کنید. همان‌طور که در بالا هم گفته شد، امروز چند منتقد نام آشنا در حوزه‌ی بازی‌های ویدئویی نقدها و نمرات خودشان را پیرامون Double Pug Switch در دسترس قرار داده‌اند که برای مطالعه‌ی آن‌ها، در ادامه با ما همراه باشید.

Keen Gamer 7/10

اگر دوست دار بازی‌های پلتفرمر و اکشن هستید، Double Pug Switch می‌تواند شما را تا مدت زیادی به چالش بکشد. همه چیز در این بازی به سرعت و دقت شما بستگی دارد و باید در مقابل موانع و دشمنان، انتخاب‌های آگاهانه‌ای داشته باشید. طراحی مراحل این عنوان نسبتا جالب است و از دیگر ویژگی‌های مثبت آن باید به موسیقی‌های شنیدنی اشاره داشت.

Switch Player 7/10

توسعه‌ی مراحل بازی Double Pug Switch به خوبی صورت گرفته است و کمترین ایرادی در این زمینه مشاهده می‌شود، اگر چه تعداد آن‌ها چندان زیاد نیست. مشکلات و نواقصی هم در آن به چشم می‌خورد که البته طرفداران آثار پلتفرمر با آن‌ها کنار خواهند آمد.

nintendolife 6/10

Double Pug Switch بازی عالی و بی نقصی نیست، اما باز هم می‌توان چیزهای جذابی در آن یافت. اتفاقات این بازی نسبتا بامزه است، اما تیم سازنده می‌توانست گیم‌پلی بهتری را به بازی‌بازان ارائه دهد. نقش قهرمانان این بازی پر رنگ نیست و فعالیت‌های خارق‌العاده‌ی آن‌ها به چشم نمی‌آید. اگر از هواداران آثار پلتفرمر و اکشن به صورت دوبعدی هستید، باید بدانید که برای خرید Double Pug Switch ریسکی وجود ندارد؛ چرا که قیمت آن بسیار پایین است و پس از خرید می‌توانید تصمیم گیری بهتری برای ادامه دادنش داشته باشید.

TheSixthAxis 4/10

به طور خلاصه و رک، بازی Double Pug Switch با استقبال ما مواجه نشد و نمی‌تواند دیگر بازی‌بازان را هم به چالش بکشد. از دلایل آن هم باید به کنترل دشوار شخصیت اصلی و باگ‌های بی شمار اشاره کرد. سازندگان پایان خوبی را هم برای آن در نظر نگرفتند و می‌توانست بهتر از این باشد. شاید تجربه‌ی Double Pug Switch برروی رایانه‌های شخصی و یا دیگر کنسول‌ها بهتر باشد، اما آن را به هیچ وجه برای نینتندو سوییچ پیشنهاد نمی‌کنیم. توصیه‌ی ما این است که سایر آثار این سبک را امتحان کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 69 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 1 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.