پی سی بتمن و رابین در شماره‌ی جدید Detective Comics دوباره متحد شدند - پی سی

در جدیدترین شماره‌ی کامیک Detective Comics، شاهد افزایش تنش‌ها میان بتمن (Batman) و دشمن قدیمی وی یعنی هاش (Hush) هستیم. از طرفی بتمن بار دیگر با یکی از نزدیک‌ترین متحدان خود رابطه‌ی دوستانه‌ای را برقرار می‌کند.

در حالی که اکثر اعضای Bat-Family در پایان سری Joker War به اتحاد قدرتمندی رسیده و اختلاف‌ها را کنار گذاشتند، نزدیک‌ترین عضو خانواده‌ی بتمن در این گروه حضور نداشت و پس از جدالی خشن با شوالیه‌ی سیاه، از این خانواده جدا شد. منظور ما دیمین وین (Damian Wayne)، پسر بتمن و رابین (Robin) چهارم، است. اما با افزایش تنش میان بتمن و هاش، این دو بالاخره با هم آشتی کردند تا در مقابل تهدیدهای توماس الیوت (Thomas Elliot) بایستند.

اختلاف بتمن و دیمین از زمانی آغاز شد که رابین بار دیگر روش‌های مرگ‌بار و خشونت‌زایی را در پیش گرفت و این مهم طبعا در تضاد با کد اخلاقی بتمن بود. رابین در ابتدا با پیوستن به Bat-Familty، کمی از روش‌های خشن خود فاصله گرفته بود، اما با حمله‌ی KGBeast به نایت‌وینگ (Nightwing)، دیمین تصمیم گرفت تا انتقام گرفته و KGBeast را شکار کند. البته KGBeast به سختی توانست جان سالم به در ببرد اما رابین دست چپ او را قطع کرد.

هر چند در جدیدترین شماره‌ی Detective Comics بتمن و دیمین اختلاف‌ها را کنار گذاشته تا با دشمن مشترک خود مبارزه کنند، اما هنوز هم راه زیادی تا آشتی کامل دارند. اما همین هم قدم بزرگی برای بازگشت دیمین وین به Bat-Family و پس گرفتن لقب رابین، پس از جدایی از بتمن است. دیمین از کودکی در League of Assassins بزرگ شده و طبعا خشن‌ترین عضو خانواده است؛هر چه باشد او پسر خود شوالیه‌ی سیاه است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 123 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 23 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.