پی سی بتای Call of Duty: Black Ops Cold War یک روز دیگر ادامه خواهد داشت - پی سی

قرار بود تا بتای بازی Call of Duty: Black Ops Cold War به‌صورت رسمی در تاریخ ۲۸ مهر ۱۳۹۹ (۱۹ اکتبر ۲۰۲۰) به پایان برسد. اما با تشکر از فعالیت فداکارانه‌ی جامعه‌ی بازی‌بازان این عنوان، شما می‌توانید یک روز دیگر و تا ۲۹ مهر ۱۳۹۹ (۲۰ اکتبر ۲۰۲۰) به تجربه‌ی این عنوان بپردازید. این تغییر برای تمامی بازی‌بازان و پتلفرم‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی فعال است. همراه گیمفا باشید.

شرکت اکتیویژن (Activision) و استودیوی تری‌یارک (Treyarch) اضافه شدن یک روز به مدت زمان تجربه‌ی این عنوان را به اطلاع بازی‌بازان رساند. این مسئله بعد از این است که این استودیو کدهای مرموزی را برای کاربران فرستاده بود. جامعه‌ی بازی‌بازان Call of Duty موفق شد تا این کدها را رمزگشایی و پازل آن را پیدا کنند. آن‌ها متوجه شدند که این یک روز اضافه در واقع جایزه‌ی ویژه حل کردن این پازل است.

در واقع این پازل دو روز پیش و در قالب مجموعه‌ای از کدها از سوی توسعه‌دهندگان منتشر شده بود. این پازل حاوی یک پیغام مخفی بود که نهایتا توسط بازی‌بازان و کار تیمی آنان حل شد. حساب کاربری Call of Duty در توییتر با انتشار پستی این موضوع را تایید کرد و جایزه‌ی ویژه‌ی آن را به اطلاع کاربران رساند:

بتای Black Ops Cold War یک روز دیگر هم ادامه خواهد داشت!

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چه کسی برای اولین بار موفق به حل این پازل شد؟ یکی ار استریمرهای توییچ با نام کاربری Geeky Pastimes یکی از این افراد است. او هنگام پخش زنده و به کمک راهنمای مخاطبانش موفق به رمزگشایی این کدها شد.

بازی Call of Duty: Black Ops Cold War در تاریخ ۲۳ آبان ۱۳۹۹ (۱۳ نوامبر ۲۰۲۰) و برروی پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، اکس‌باکس سری اکس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 113 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 24 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.