پی سی بازی Total War Battles: WARHAMMER به‌زودی برروی گوشی‌های هوشمند عرضه خواهد شد - پی سی

استودیوی نت‌ایز (NetEase) امروز در تازه‌ترین خبر خود اعلام کرد که بازی جذاب Total War Battles: WARHAMMER در اینده‌ای نزدیک به دست بازی‌بازان خواهد رسید. ضمنا به منظور آشنایی بیشتر افراد، تریلری از این اثر در دسترس قرار گرفته است که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید.

استودیوی نت‌ایز که به صورت همزمان وظیفه‌ی توسعه و نشر Total War Battles: WARHAMMER را به عهده دارد، اعلام کرد که این اثر استراتژی محور در تاریخی نامشخص برروی سیستم عامل‌های اندروید و iOS عرضه خواهد شد. تا این جا مطلع هستیم که نسخه‌ی بتای این بازی اواخر امسال در دسترس قرار می‌گیرد و بازی‌بازان می‌توانند از آن استفاده کنند تا تصمیم گیری بهتری برای دریافت نسخه‌ی اصلی داشته باشند.

طراحی بازی Total War Battles: WARHAMMER به گونه‌ای صورت گرفته است که برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها مناسب باشد. در این عنوان باید هدایت ارتش خود را به عهده گرفته و به مرور زمان قدرت آن را افزایش دهید. نبرد با دشمنان نیز یکی از هیجان انگیزترین ویژگی‌های این بازی است و تیم سازنده سعی داشته تا سیستم مبارزات جالب توجهی را به آن تزریق کند. در همین زمینه، سلاح‌ها، آیتم‌ها و مهارت‌های متنوعی در اختیار شما قرار می‌گیرد که استفاده از آن‌ها ضروری خواهد بود. یکی از اعضای تیم سازنده در خصوص این اثر گفته است:

بسیار مشتاق هستیم تا واکنش بازی‌بازان را در مورد Total War Battles: WARHAMMER ببینیم. به نظر می‌رسد که علاقه‌مندان به سری WARHAMMER از این عنوان استقبال خواهند کرد. در روزهای آینده اخبار بیشتری را از این نسخه خواهید شنید.

Total War Battles: WARHAMMER به‌زودی در فروشگاه‌ گوگل پلی (Google Play Store) و اپ استور (App Store) در دسترس قرار خواهد گرفت. پیش‌بینی می‌شود که دریافت این اثر رایگان باشد و پرداخت درون برنامه‌ای در آن به چشم بخورد. در صورت دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون این نسخه، آن‌ها را با شما عزیزان به اشتراک خواهیم گذاشت. در پایان می‌توانید نسبت به تماشا و دریافت تریلری از آن اقدام نمایید.

دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P
دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P
دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 119 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 30 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.