پی سی بازی The Amazing American Circus معرفی شد - پی سی

استودیوی سازنده‌ی The Amazing American Circus امروز در خبر خوبی به معرفی این بازی پرداخت. برای مشاهده‌ی نخستین اطلاعات مربوط به این بازی، ما را در ادامه همراهی کنید.

The Amazing American Circus از سری عناوین هیجان انگیزی است که سازندگان ترکیبی از سبک‌های کارت محور، نقش‌آفرینی و ماجراجویی را در آن به کار برده‌اند. شما در این بازی باید کنترل یک شعبده‌باز را به دست گرفته و در میان تماشاچی‌های فراوانی قرار بگیرید و آن‌ها را به مرور زمان سرگرم کنید. بزرگ‌ترین ترس این کاراکتر، بی تفاوتی تماشاچیان است و به همین دلیل، شما باید هر کاری کنید تا این مشکل رخ ندهد. سلاح‌های شما همان وسایل سیرک هستند و باید بهترین بهره را از آن‌ها ببرید. اگر بتوانید عملکرد خوبی را از خود به جای بگذارید، دیگر افراد نیز از شما برای برنامه‌هایشان دعوت خواهند کرد و قادر خواهید بود تا از این راه پول خوبی به جیب بزنید. پس از این موضوع آگاه می‌شویم که امکان سفر در شهرهای مختلف آمریکا برای شما فراهم است.

نقش کارت‌های متنوع را هم در موفقیتتان نباید نادیده بگیرید. قابل ذکر است که دو شرکت جاگلر گیمز (Juggler Games) کلاباتر (Klabater) به ترتیب در امر توسعه و نشر این عنوان نقش داشته‌اند. از دیگر ویژگی‌های The Amazing American Circus باید به امکان تبدیل شدن به یک قهرمان در نزد مردم، داستان درگیر کننده، کشف رمز و رازهای مختلف، موسیقی‌های مهیج و بیش از ۱۰۰ کاراکتر گوناگون اشاره داشت. یکی از اعضای تیم سازنده در مورد این عنوان گفته است:

تا به حال آثار داستان محور و ماجراجویی فراوانی را خلق کردیم که برخی از آن‌ها با استقبال خوبی از سوی بازی‌بازان مواجه شد. اکنون تمام تمرکز ما برروی بازی The Amazing American Circus است و می‌خواهیم یک گیم‌پلی پیچیده و پرمحتوا را ارائه کنیم. امیدوار هستیم که در آینده‌ای نزدیک شاهد محبوب شدن این عنوان باشیم.

بازی The Amazing American Circus قرار است در تاریخی نامشخص از سال ۲۰۲۱ میلادی به دست دارندگان پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ برسد. هنوز جزئیات دیگری از این بازی همچون تاریخ دقیق عرضه‌ی آن مشخص نیست و پیش‌بینی می‌شود که این اتفاق در روزهای پیش رو به همراه انتشار یک تریلر رخ دهد.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 134 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 31 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.