پی سی بازی Shooty Quest برای گوشی‌های هوشمند منتشر شد - پی سی

استودیوی سازنده‌ی Shooty Quest همان‌طور که در گذشته اعلام کرده بود، امروز این بازی جالب را در اختیار دارندگان گوشی‌های هوشمند قرار داد. همچنین به منظور آشنایی بیشتر بازی‌بازان، تریلری از این بازی در دسترس قرار گرفته است که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

Shooty Quest از سری عناوین آرکید و تیراندازی است که گرافیک ۸ بیتی دارد و به همین دلیل می‌تواند یاد و خاطرات بسیاری از بازی‌بازان را زنده کند. تیم سازنده نیز سعی داشته است تا از آثار قدیمی و جذابی همچون Warcher Defenders الهام بگیرد و حال باید دید که واکنش افراد مختلف نسبت به این قضیه چه خواهد بود. داستان بازی از این قرار است که شما کنترل فردی به نام هال (Hall) را به دست می‌گیرید که در گذشته او را یک تیرانداز ماهر می‌دانستند. پس از مدت‌ها بازنشستگی، هال دوباره تلاش می‌کند که دست به کار شده و انتقام سختی از دشمنانش بگیرد. اصلی‌ترین هدف او، ایجاد صلح و آرامش در سرزمینش است و شما هم باید با جمع‌آوری آیتم‌ها و سلاح‌ها و همچنین تیراندازی‌های به موقع، وی را یاری رسانید. در هر مرحله دشمنان گوناگون با مهارت‌های جالبی شما را احاطه می‌کنند و باید از سرعت و دقت خود برای پیروزی بهره ببرید.

Shooty Quest در مجموع ۳۶ مرحله دارد و هر یک از آن‌ها در محیط‌های متنوعی انجام می‌شود. البته تیم سازنده اعلام کرده است که این مقدار در آینده با عرضه‌ی چند به‌روزرسانی بیشتر هم خواهد شد که می‌تواند خبر خوبی برای هواداران به حساب بیاید. قابل ذکر است که شرکت اگر پیکسل (Ogre Pixel) به صورت همزمان در امر ساخت و عرضه‌ی آن نقش داشته است. این استودیو تا به حال آثار درخشان و محبوبی نظیر Jumper Jon را هم تولید کرده است که نباید آن را از دست داد.

همان‌طور که گفته شد، بازی Shooty Quest از امروز برروی گوشی‌های هوشمند و به طور دقیق‌تر سیستم عامل‌های اندروید و iOS در دسترس قرار دارد و بازی‌بازان بدون هیچ دردسری قادر به دریافت و تجربه‌ی آن خواهند بود. بازی در مجموع رایگان است، اما پرداخت درون برنامه‌ای دارد. در پایان می‌توانید نسبت به تماشا و دانلود تریلری از Shooty Quest اقدام نمایید.

دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P

دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P

دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 91 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 31 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.