پی سی بازی Secure This برای اندروید منتشر شد - پی سی

تیم سازنده‌ی Secure This که در گذشته به معرفی این بازی پرداخته بود، بالاخره امروز آن را در اختیار دارندگان سیستم عامل اندروید قرار داد. همچنین برای آشنایی بیشتر بازی‌بازان، ویدئوی دیگری از این بازی عرضه شده است که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید.

Secure This اثری در سبک‌های پازلی و استراتژی است که می‌تواند بازی‌بازان زیادی را سرگرم کند. گرافیک این بازی بسیار ساده است، اما پیچیدگی‌های فراوانی در آن دیده می‌شود و این قضیه می‌تواند برای بسیاری از افراد اعتیادآور باشد. داستان بازی از این قرار است که دزدها و افراد تبهکار زیادی به خانه‌ی شما وارد می‌شوند و شما باید تا زمان رسیدن پلیس، آن‌ها را به دام بیندازید. به همین منظور، قادر هستید تا از سلاح‌ها و آیتم‌ها فراوانی بهره ببرید و ساعت‌ها با این عنوان مشغول شوید. تنوع در کاراکترها یکی از برجسته‌ترین نکات بازی است که نباید نادیده گرفته شود. علاوه‌بر آن، حدود ۲۴ ماموریت در این بازی به چشم می‌خورد. این تعداد ممکن است برای بازی‌بازان کافی نباشد و به همین دلیل، تیم سازنده اعلام کرده است که در آینده با عرضه‌ی چند به‌روزرسانی، آن‌ها را افزایش خواهند داد. گفتنی است که شرکت ویلاباد (Wilabod) به صورت همزمان وظیفه‌ی ساخت و نشر Secure This را به عهده داشته است.

بازی Secure This از امروز برروی سیستم عامل اندروید در دسترس قرار گرفته است و بازی‌بازان می‌توانند بدون هیچ دردسری آن را دریافت و تجربه کنند. در خصوص عرضه‌ی این بازی برروی iOS هنوز اطلاعی در دست نیست و باید منتظر اخبار بیشتر در روزهای پیش رو باشیم. این عنوان برای تجربه رایگان است، اما پرداخت درون برنامه‌ای دارد. در پایان می‌توانید نسبت به تماشا و دریافت تازه‌ترین ویدئوی مربوط به Secure This اقدام نمایید.

دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P

دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P

دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 96 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 31 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.