پی سی بازی Mad Cars به‌زودی برروی iOS عرضه خواهد شد - پی سی

تیم سازنده‌ی Mad Cars که در گذشته به معرفی این بازی پرداخته بود، امروز از انتشار آن در آینده‌ای نزدیک برروی سیستم عامل iOS خبر داد. در ادامه می‌توانید شاهد اطلاعات بیشتری در این زمینه باشید.

Mad Cars از سری عناوین هیجان انگیز در سبک پازلی و فکری است که استودیوی پوپا رادو (Popa Radu) به صورت همزمان در امر توسعه و نشر آن نقش دارد. در این عنوان باید هدایت خودروهای مختلفی را به دست گرفته و از برخوردشان به هم جلوگیری کنید. بدیهی است که مراحل ابتدایی بازی بیشتر ببرای آموزش به بازی‌بازان طراحی شده است و در ادامه با چالش‌های دشوارتری مواجه خواهید شد. ترافیک در مراحل بالاتر بیشتر شده و قطعا این موضوع کار شما را سخت‌تر می‌کند. بازی جهان رنگارنگی دارد و علاقه‌مندان را از همان ابتدا جذب خود خواهد کرد. علاوه‌بر بخش گفته شده، حالت‌های دیگری هم در آن به چشم می‌خورد که نباید آن‌ها را نادیده گرفت.

بازی Mad Cars قرار است اوایل سال آینده برروی سیستم عامل iOS در دسترس قرار گیرد. هنوز تاریخ دقیق انتشار آن مشخص نیست و باید منتظر اخبار بیشتر از سوی تیم سازنده باشیم. عرضه‌ی نسخه‌ی اندروید این عنوان هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. Mad Cars برای دانلود رایگان است، اما پرداخت درون برنامه‌ای دارد و برای دستیابی به برخی از آیتم‌ها و امکانات باید مبلغی را پرداخت کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 96 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 5 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.