پی سی بازی Hot Wheels Open World برروی اندروید منتشر شد - پی سی

استودیوی سازنده‌ی Hot Wheels Open World همان‌طور که در گذشته وعده داده بود، امروز این بازی را برروی سیستم عامل اندروید در دسترس قرار داد که خبر نسبتا خوبی برای بازی‌بازان خواهد بود. همچنین امروز ویدئوی تازه‌ای از این بازی عرضه شده است که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

همان‌طور که از نام Hot Wheels Open World پیداست، با اثری مسابقه‌ای و جهان‌باز سر و کار داریم که می‌تواند توجه عده‌ی زیادی از افراد را به خود جلب نماید. در این بازی باید هدایت اتومبیل خود را به دست گرفته و در قالب حالت‌های متنوع، نبردهای هیجان انگیزی را آغاز کنید. سرعت در این مسابقات از اهمیت فراوانی برخوردار است و در صورت رعایت این اصل، به سادگی پیروز بسیاری از آن‌ها خواهید بود. پس اگر از دوست داران این عناوین هستید، Hot Wheels Open World را به هیچ وجه از دست ندهید. قابل ذکر است که دو شرکت متل (Mattel) و گیم‌فم (Gamefam) به ترتیب وظیفه‌ی ساخت و عرضه‌ی این اثر را به عهده داشته‌اند.

بیش از ۸۰ نوع اتومبیل در بازی Hot Wheels Open World به چشم می‌خورد که هر یک ظاهر و قابلیت‌های مخصوص به خود را دارند. البته برخی از آن‌ها در وهله‌ی اول قابل استفاده نیستند و برای دستیابی باید مراحلی را طی کنید. ضمنا بخش آنلاینی هم در این اثر به چشم می‌خورد که تجربه‌ی آن با دوستان و یا دیگر بازی‌بازان از سایر نقاط جهان امکان پذیر خواهد بود. چندی پیش اطلاعاتی از این بازی به دست بازی‌بازان رسید که برای مشاهده‌ی آن‌ها می‌توانید به این نشانی مراجعه کنید.

جالب است بدانید که پشتیبانی تیم سازنده از امروز شروع شده است. در همین راستا، نخستین به‌روزرسانی این اثر قرار است سه‌شنبه‌ی هفته‌ی آینده در دسترس قرار گیرد که محتویات موجود در آن به‌زودی اعلام خواهد شد. در پایان می‌توانید نسبت به تماشا و دانلود جدیدترین ویدئوی مربوط به Hot Wheels Open World اقدام کنید.

دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P

دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P

دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 102 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 16 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.