پی سی بازی Halo 5 برای کنسول‌های نسل نهمی ارتقا نمی‌یابد اما رزولوشن و زمان بارگذاری بهتری خواهد داشت - پی سی

اخیرا شرکت مایکروسافت در خبری رسمی اعلام کرد که بازی Halo: Master Chief Collection قرار است در تاریخ ۲۷ آبان ماه ۱۳۹۹ (۱۷ نوامبر ۲۰۲۰ میلادی) به همراه بهینه‌سازی‌ اختصاصی برای دو کنسول نسل نهمی اکس‌باکس سری اس و اکس‌باکس سری اکس عرضه شود. این بهینه‌سازی پشتیبانی از رزولوشن ۴K برروی اکس‌باکس سری اکس، پشتیبانی از نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه در هر دو بخش داستانی و چند نفره، بهبودهای بسیار برای قابلیت Split-Screen و بسیاری موارد دیگر به صورت ارتقای نسل نهمی برای کاربران این مجموعه بازی مهیا خواهد شد. در حالی بیشتر بازی‌های انحصاری شرکت مایکروسافت قرار است برای اجرا برروی کنسول‌های نسل نهمی این شرکت ارتقا پیدا کنند، طرفداران مجموعه‌ی Halo بسیار مشتاق بودند که بدانند آیا بازی Halo 5: Guardians نیز چنین بهینه‌سازی‌هایی دریافت خواهد کرد یا خیر؟

به تازگی استودیوی ۳۴۳ اینداستریز (۳۴۳ Industries) در یک اعلامیه‌ی رسمی اظهار داشت که بازی Halo 5: Guardians ارتقا و یا بهینه‌سازی مخصوص برای اجرا برروی دو کنسول اکس‌باکس سری اس و سری اکس دریافت نخواهد کرد. با این حال این استودیو اعلام کرد که به لطف قابلیت‌ کاربردی Backward Compatibility دو کنسول مذکور، مزایایی به مانند رزولوشن بهتر و سرعت بارگذاری بسیار کمتر در بخش‌های مختلف بازی رخ خواهند داد.

استودیوی ۳۴۳ اینداستریز در این باره افزود:

پس از اعلام پیشرفت‌هایی که بازی Halo: Master Chief Collection قرار است برروی کنسول‌های نسل نهمی اکس‌باکس سری اس و سری اکس داشته باشد، بسیاری از طرفداران سوالاتی در مورد بهینه‌سازی نسل نهمی عنوان Halo 5: Guardians داشتند. در این مورد می‌توان گفت که با این که بازی Halo 5: Guardians به مانند عنوان Halo: Master Chief Collection ارتقای نسل نهمی دریافت نخواهد کرد اما کاربران کنسول‌های نسل بعدی می‌توانند با استفاده از قابلیت Backward Compatibility از مزایایی به مانند بارگذاری سریع‌تر محتوا و گیم‌پلی با رزولوشن بالاتر لذت ببرند. ما برای بازی‌بازان بسیار هیجان‌زده هستیم که تجربه‌ی این بازی را با قدرت بیشتری برای آن‌ها فراهم می‌کنیم.

با این حال می‌دانیم که بازی Halo 5: Guardians برروی کنسول‌های اکس‌باکس سری اکس از قابلیت HDR برخوردار خواهد بود که البته این مزیت به علت ویژگی HDR خودکار این کنسول مهیا شده است. عنوان تیراندازی اول شخص Halo 5: Guardians هم‌اکنون برروی کنسول اکس‌باکس وان در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. شرکت مایکروسافت اخیرا در مورد این بازی اعلام کرد که به مجموعه‌ی Halo: Master Chief Collection اضافه نخواهد شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 108 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 25 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.