پی سی بازی Football Manager 2021 برروی گوشی‌های هوشمند منتشر شد - پی سی

شرکت سگا همان‌طور که در گذشته وعده داده بود، امروز بازی جالب Football Manager 2021 را برروی گوشی‌های هوشمند در دسترس قرار داد و حال باید دید که واکنش تیم سازنده در این زمینه چه خواهد بود. در ادامه می‌توانید شاهد اطلاعات تکمیلی مربوط به این خبر باشید.

آثار ورزشی همیشه نزد بسیاری از بازی‌بازان از محبوبیت فراوانی برخوردار هستند و بهترین آن‌ها را هم باید عناوین فوتبالی همچون PES و FIFA به شمار آورد. این دو سری هر ساله در اختیار طرفداران قرار می‌گیرند و آن‌ها را به وجد می‌آورند. مدیریت فوتبال و مربی‌گری نیز یکی از موضوعات جالب توجه در این خصوص است و هر چند وقت یک بار بازی‌هایی از آن عرضه می‌شود که یکی از آن‌ها سری Football Manager است. تیم سازنده چندی پیش اعلام کرد که نسخه‌ی ۲۰۲۱ این سری در حال ساخت بوده و این بار با امکانات بیشتری منتشر خواهد شد. از نکات بازی باید به چیدمان بازیکن‌ها، تغییر تاکتیک و مسابقات متنوع اشاره داشت. بیش از ۶۰ لیگ در این بازی وجود دارد و نام همه‌ی تیم‌ها و افراد نیز واقعی است. قطعا این نکات باعث جذاب‌تر شدن نسخه‌ی جدید خواهد شد. البته این پایان کار نیست و بازی از خصوصیات بیشتری برخوردار است که نباید به سادگی از آن‌ها عبور کرد. شایان ذکر است که شرکت سگا وظیفه‌ی توسعه‌ی آن را به عهده داشته است.

بازی Football Manager 2021 چند روز قبل برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار گرفت و متای خوب ۸۵ را از آن خود کرد که برای مطالعه‌ی نقدها و نمرات آن می‌توانید به این نشانی مراجعه کنید. حال دارندگان گوشی‌های هوشمند و به طور دقیق‌تر سیستم عامل‌های اندروید و iOS فرصت دارند تا این عنوان را با قیمت ۸٫۹۹ دلار دریافت و تجربه نمایند. ضمنا پرداخت درون برنامه‌ای نیز در بازی وجود دارد و به منظور دستیابی به برخی از امکانات و آیتم‌های ویژه باید مبلغی را پرداخت کنید. در صورت دریافت اخبار بیشتر پیرامون این اثر، آن‌ها را به اطلاع شما عزیزان خواهیم رساند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 158 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 30 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.