پی سی بازی Dr. Stone به‌زودی برروی گوشی‌های هوشمند منتشر خواهد شد - پی سی

استودیوی سازنده‌ی Dr. Stone امروز در جدیدترین خبر خود اعلام کرد که این بازی هم‌اکنون در مراحل توسعه قرار دارد و در آینده‌ای نزدیک به دست بازی‌بازان خواهد رسید. برای مشاهده‌ی اطلاعات تکمیلی، در ادامه با گیمفا همراه باشید.

بسیاری از افراد ممکن است با انیمه‌ی جذاب و دوست داشتنی Dr. Stone آشنایی داشته و آن را تماشا کرده باشند. این انیمه از سال ۲۰۱۷ میلادی پخش شد و در سال ۲۰۱۹ نیز جوایز ارزنده‌ای را از آن خود کرد که محبوبیت بالای آن را نشان می‌دهد. حال بهترین خبر برای هواداران، عرضه‌ی یک بازی مرتبط با آن است. گفتنی است که بندای نامکو گیمز (Bandai Namco Games) وظیفه‌ی ساخت و انتشار آن را به عهده دارد.

Dr. Stone از لحاظ ساختار و جهان، شباهت فراوانی به Jump Force دارد، اما تفاوت‌های آن باعث می‌شود که با اثر منحصربه‌فردی سر و کار داشته باشیم. به نقل از سازندگان، حتی برخی از شخصیت‌های بازی گفته شده ممکن است در این عنوان حضور داشته باشند و همه‌ی این‌ها به واکنش بازی‌بازان بستگی دارد. داستان Dr. Stone زمانی مربوط می‌شود که سیاره‌ی زمین دیگر قابل سکونت نیست و به همین دلیل، افراد سعی دارند تا راه چاره‌ای پیدا کنند. حال شما در نقش کاراکتری به نام سنکو ایشیگامی (Senku Ishigami) باید مردم را مدیریت کرده و بهترین تصمیم‌ها را برای بقا بگیرید.

شخصیت فوق در واقع یک دانشمند سرشناس و دوست داشتنی به حساب می‌آید که با گذشته‌ی خود نیز دست و پنجه نرم می‌کند. حال او باید با نجات جهان، بخش زیادی از گذشته‌ی تلخش را فراموش کند. سبک بازی نیز به صورت استراتژی خواهد بود و مدیریت منابع در آن اهمیت بسیاری دارد. بنابراین اگر نتوانید منابع و دارایی‌هایتان را به خوبی مدیریت کنید، کار سختی برای راضی نگه داشتن مردم خواهید داشت.

متاسفانه تاریخ دقیق انتشار بازی Dr. Stone برروی سیستم عامل‌های اندروید و iOS هنوز مشخص نیست، اما ظاهرا این اتفاق قرار است در سال ۲۰۲۱ میلادی رخ دهد. همچنین انتظار می‌رود که تا چند روز دیگر ویدئویی از این اثر در دسترس قرار گیرد که در این صورت، آن را با شما عزیزان به اشتراک خواهیم گذاشت.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 100 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 16 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.