پی سی بازی Cyberpunk 2077 یک Photo Mode گسترده خواهد داشت - پی سی

استودیوی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED) امروز تایید کرد که بازی Cyberpunk 2077 نه تنها با یک Photo Mode عرضه خواهد شد، بلکه این حالت ویژگی‌های مختلفی اعم از قابلیت انتخاب فیگورهای متفاوت برای V را خواهد داشت.

یکی از بزرگ‌ترین ویژگی‌های نسل هشتم، قابلیت Photo Mode بوده است و دیگر انتظار می‌رود که تمام بازی‌های AAA، با این حالت عرضه شوند یا در آینده این حالت به آن‌ها اضافه شود. Cyberpunk 2077 هم از این قائده مستثنی نیست و خوشبختانه Photo Mode از همان ابتدا برای این بازی در دسترس خواهد بود. این طور که به نظر می‌رسد هم سی‌دی پراجکت رد به یک Photo Mode ساده راضی نیست و قرار است ویژگی‌های کارآمد متنوعی را در خود داشته باشد.

مارسین مامت (Marcin Mamot)، رئیس ارتباطات سی‌دی پراجکت رد، امروز در توییتر کمی در مورد ویژگی‌ Photo Mode این بازی صحبت کرد و این طور که به نظر می‌رسد این Photo Mode تنها محدود به دید اول شخص نخواهد بود بازی‌بازان می‌توانند فیگورهای مختلفی را برای V، پروتاگونیست بازی، انتخاب کنند. در Photo Mode عناوینی مانند Horizon: Zero Dawn هم شاهد قابلیت انتخاب فیگور بودیم که می‌تواند برای ثبت تصاویر زیبا بسیار کارآمد باشد.

مامت همچنین گفت که ویژگی‌های دیگری هم در این Photo Mode خواهند بود، اما صحبتی در مورد آن‌ها نکرد. شاید همانند Ghost of Tsushima، بتوانید حالت چهره‌ی V را هم تغییر دهید و او را مثلا عصبانی به تصویر بکشید. امیدواریم که سی‌دی پراجکت رد حتی پا را از این هم فراتر بگذارد و ویژگی‌های کاملا جدید و ناآشنایی را به Photo Mode اضافه کند. حضور Photo Mode برای موفقیت Cyberpunk 2077 اصلا ضروری نیست و بدون آن هم این بازی کیفیت بسیار بالایی خواهد داشت، اما یک Photo Mode گسترده، قطعا نکته‌ی مثبت دیگری در کارنامه‌ی این بازی به شمار خواهد آمد.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۲۰ آذر ۱۳۹۹ (۱۰ دسامبر ۲۰۲۰) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی و سرویس استریم گوگل استیدیا عرضه خواهد شد. در سال ۲۰۲۱ هم شاهد عرضه‌ی به‌روزرسان رایگان نسل بعدی این بازی خواهیم بود که احتمالا ویژگی‌هایی مانند حالت ۶۰ فریم بر ثانیه، رهگیری پرتو و در مجموع کیفیت بصری بالاتری را به بازی اضافه خواهد کرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 45 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 23 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.