پی سی بازی Cyberpunk 2077 برای نخستین بار تخفیف خورد - پی سی

عنوان Cyberpunk 2077 پس از مدت‌ها انتظار هواداران به صورت رسمی منتشر شد و به جز نسخه‌ی پلتفرم رایانه‌های شخصی آن که مشکلات کمتری به مانند باگ‌های عجیب و نقص‌های گوناگون دارد، نسخه‌ی کنسولی این بازی به خصوص برروی کنسول‌های پایه یک فاجعه‌ی کامل فنی بوده و اعتراض بسیاری از کاربران را برانگیخته است. نسخه‌ی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان Cyberpunk 2077 از مشکلات متعددی به مانند افت فریم‌های زیاد، بارگذاری کند بافت‌ها، باگ‌ها و مشکلات فنی بسیار زیاد و کیفیت بصری نه چندان جالب رنج می‌برد.

مجموع این مشکلات علاوه بر سقوط یک‌ سوم از سهام شرکت سازنده، باعث پس فرستادن نسخه‌های متعدد بازی Cyberpunk 2077 به سمت فروشگاه‌ها شدند و حتی شرکت سونی در اقدامی عجیب نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ این عنوان را به صورت کامل از فروشگاه خود حذف کرد و اعلام نمود که عموم خریداران می‌توانند بازی را پس فرستاده و هزینه‌ی آن را دریافت کنند. حال پس از گذشت این اتفاقات به نظر می‌رسد که تنها در کمتر از یک ماه از زمان عرضه، شرکت سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED) قصد دارد بازی Cyberpunk 2077 را با تخفیف به فروش رساند.

حال طبق اعلام شرکت سی‌دی پراجکت رد، هر دو نسخه‌ی کنسولی پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان بازی Cyberpunk 2077 قرار است با تخفیف ۱۰ درصدی با برچسب قیمتی ۴۹٫۹۹ دلار به فروش برسند. البته فروشگاه آمازون (Amazon) پیش از این قیمت نسخه‌ی رایانه‌های شخصی این بازی را با قیمت کمتر از ۵۰ دلار به فروش می‌رساند و حال شاهد آن هستیم نسخه‌های کنسولی نیز به همین برچسب قیمتی رسیده‌اند. در واقع این نخستین تخفیف بزرگ بازی Cyberpunk 2077 به شمار می‌آید که بسیار زودهنگام به شمار می‌آید.

عنوان Cyberpunk 2077 هم‌اکنون برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی، سرویس گوگل استدیا و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. نسخه‌ی مخصوص کنسول‌های نسل نهمی این اثر نیز قرار است در تاریخ دیگری از سال ۲۰۲۱ میلادی منتشر شود. در پایان شما می‌توانید نقد و بررسی این بازی را در این نشانی مشاهده نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 107 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 20 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.