پی سی بازی Chrono Odyssey معرفی شد - پی سی

این بازی سبک نقش‌آفرینی چند نفره (MMORPG) دارد و برای انتشار برروی رایانه‌های شخصی، کنسول‌ها و گوشی‌های هوشمند برنامه‌ریزی شده است. در ادامه و با بررسی این خبر همراه گیمفا باشید.

با نزدیک شدن به انتهای سال ۲۰۲۰ میلادی، استودیوهای مختلف بازی‌های خود را معرفی می‌کنند. Chrono Odyssey هم یکی از این بازی‌هاست. استودیوی کره‌ای NPIXEL توسط موتور گرافیکی Unreal Engine 4 به توسعه‌ی این عناون MMORPG مشغول است. به گفته‌ی این استودیو، هدف آن‌ها انتشار بازی در سال ۲۰۲۲ است. ذر اذامه اظلاعاتی که فعلا از بازی داریم را با شما به اشتراک می‌گذاریم:

این بازی قبلا با عنوان Project S شناخته می‌شد. جهانی وسیع و خیالی دارد که برای سبک نقش‌آفرینی چند نفره‌ کاملا مناسب خواهد بود. داستان بازی درباره‌ی اعضای گروهی به نام Idraiginn که به جنگ ۱۲ خدا می‌روند. در طی بازی مواردی درباره‌ی فضا و زمان هم دیده می‌شود.

در Chrono Odyssey بازی‌بازان با جهانی غنی و داستان‌های درگیرکننده مواجه می‌شوند. به گفته‌ی توسعه‌دهنده گرافیک بازی خیره‌کننده خواهد بود. علاوه‌بر این، فعالیت‌های جانبی مختلف با سیستم خاص ، از نقشه‌هایی فراتر از فضا و زمان، سیاهچاله‌ها متعدد، نبردهای بزرگ با بازی‌بازان دیگر، المان‌ها استراتژیک، مبارزات و انیمشن‌های عالی، از موارد دیگری هستند که در بازی به چشم می‌خورند. در ضمن، کریس ولاسکو (Cris Velasco) که سابقه‌ی کار روی موسیقی بازی‌هایی مانند God of War، StarCraft و Overwatch را در کارنامه دارد، به تیم توسعه‌ی Chrono Odyssey ملحق شده است.

پروژه‌ی ساخت بازی از سال ۲۰۱۹ شروع شده و در سال ۲۰۲۱ وارد مرحله‌ی تست خواهد شد. پلتفرم‌ها هدف آن هم رایانه‌های شخصی، کنسول‌ها (هنوز نسلی مشخص نشده است) و گوشی‌های هوشمند است. با توجه به تفاوت‌های زیاد این پلتفرم‌ها، طراحی و ساخت بازی، گرافیک، رابط کاربری و موارد دیگر، تیم توسعه کار زیادی خواهند داشت.

NPIXEL پس از عرضه‌ی Gran Saga، اولین پروژه‌ی خود، انتظارات را بالا برده است. بعد ار شروع توسعه‌ی بازی جدید، حدود ۲۷ میلیون دلار سرمایه از Aspex، SAEHAN Venture Capital و Altos Ventures در نوامبر سال گذشته دریافت کرده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 111 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 6 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.