پی سی بازی هفته ۴۰# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - پی سی

سلام و درودی دوباره خدمت تمام شما کاربران و همراهان همیشگی گیمفا. امیدوارم حالتان خوب باشد. هم اکنون فرصت بسیار خوبی است تا کارهای دیگر را کنار گذاشته، بازی‌های ناتمام خود را به اتمام برسانیم و یا حتی بازی جدیدی را شروع کنیم.

تابستان گذشته را شاید بتوان  یک دوران خوب و هیجان انگیز به شمار آورد. به خصوص برای کاربران پلتفرم رایانه‌های شخصی زیرا که بازی‌های خوبی برای این پلتفرم عرضه شده اند که از مهمترین آن‌ها می توان به Death Stranding و  Horizon Zero Dawn: Complete Edition اشاره کرد. نسبت به سال های گذشته که فصل تابستان خلوت تری را پشت سر می گذاشتیم و بازی‌های جدید زیادی به بازار عرضه نمی‌شدند، عرضه بازی‌هایی به مانند Last of Us 2، Ghost of Tsushima و سایر بازی های مولتی پلتفرم به مانند Avengers و حتی Mortal Shell باعث شد تا تابستان امسال همان طور که اشاره کردم هیجان انگیز تر و سرگرم کننده تر سپری شود.

هفته‌‌های گذشته، شاهد عرضه‌ی جدید ترین نسخه از سری Watch Dogs نیز بودیم. این بازی Watch Dogs: Legion نام دارد. این بازی با سایر نسخه‌های عرضه شده برای این سری متفاوت است و به نظر می‌رسد تجربه‌ای منحصر بفرد برای طرفداران این سری به شمار می‌آید. اگر از علاقه‌مندان به این سری باشید، پس بهتر است تجربه‌ی این عنوان را از دست ندهید. دیگر عنوان جدیدی که طی روزهای اخیر عرضه شده است، Ghostrunner نام دارد. این بازی یک عنوان اکشن اول شخص است که در زمان آینده و در یک دنیای سایبرپانکی جریان دارد.

در ادامه نیز دو بازی Dirt 5 و عنوان جدید استودیوی سوپرمسیو گیمز با نام The Dark Pictures Anthology: Little Hope که یک عنوان جذاب در سبک وحشت و بقا به شمار می‌روند عرضه شده‌اند. بازی Dirt 5 دستخوش تغییرات فراوانی شده و سازندگان ویژگی های جدید بسیاری را برای این نسخه در نظر گرفته‌اند. داستان بازی The Dark Pictures Anthology: Little Hope نیز ماجرای یک گروه پنج نفره را روایت می کند که در یک شهر متروکه گیر افتاده اند و راه بازگشتی ندارند و باید تنها با کمک یکدیگر بتوانند از این مخمصه نجات پیدا کنند اما اتفاقات شومی در انتظار آن‌هاست و اوضاع آن طور که باید و شاید خوب پیش نمی‌رود. در این بازی سرنوشت شخصیت های بازی کاملا به تصمیم بازی‌بازان بستگی دارد.

اگر در خرید هر یک از بازی‌های جدید و یا قدیمی حتی ذره ای مردد هستید می توانید هایلایت گیمفا ، نقد و بررسی و حتی نقد ویدئویی گیمفا  یا تحلیل فنی و سایر پرونده های دیگر را مشاهده کنید تا شما را هر چه بیشتر در خرید این بازی‌ها و تجربه‌ی آن راهنمایی کند. 

هم اکنون نیز وارد فصل پاییز شده‌ایم؛ فصلی که همیشه فصل پر بازی بوده است و امسال نیز از این قضیه مستثنی نیست. موضوعی که پاییز امسال را خاص‌تر و هیجان انگیز‌تر می‌کند نه طوفان انتشار بازی‌های جدید، بلکه هم‌زمانی آن با آغاز نسل نهم بازی‌های ویدئویی است. نسل نهم را هر دو شرکت سونی و مایکروسافت طوفانی آغاز کرده‌اند و این به نوعی به سود تمام بازی‌بازان است زیرا هرچه رقابت میان این دو شرکت بالاتر و نزدیک‌تر باشد، شاهد عرضه‌ی عناوین با کیفیت‌تری به بازار خواهیم بود. با آغاز نسل نهم شاهد عرضه‌ی عناوین جدید زیادی نظیر Marvels Spider-Man Miles Morales و Assassins Creed Valhalla برای کنسول های نسل هشتم و نهم بوده‌ایم. برخی عناوین دیگر نیز به مانند Demons Souls Remake تنها برای کنسول پلی‌استیشن ۵ در دسترس قرار گرفته‌اند. همچنین باید این نکته را در نظر بگیریم که بسیاری از عناوینی که در گذشته عرضه شده‌اند در نسل نهم برای هر دو کنسول اکس باکس سری اکس و پلی‌استیشن ۵ ارتقا یافته‌اند.

اگر این آخر هفته به دنبال تجربه‌ی بازی خاصی نیستید از شما دعوت می‌کنم تا سری به جدیدترین قسمت مجله‌ی ویدئویی گیمفان بزنید تا از رازها یا نکات موجود در بازی‌های ویدئویی، پرونده‌های ویژه‌ی گیمفا از قبیل بررسی سری Far Cry، بررسی سری Uncharted و Hellblade 2: Senua’s Saga یا مشاهده‌ی بخش ویدئوفان و گیم‌پلی بازی‌بازان لذت برده و نظرات خود را برای هرچه بهتر شدن این آیتم ویدئویی برای ما ارسال کنید. در نهایت اگر در خرید بازی‌های ویدئویی مردد هستید، مطمئنا آیتم هایلایت یا نقد و بررسی جذاب ویدئویی بازی‌ها و حتی تحلیل فنی می‌تواند در این امر به شما کمک شایانی کند.

قسمت دوم آیتم ویدئویی جدید ” بازی برتر” را هرگز از دست ندهید. در این قسمت به معرفی و بررسی بازی‌های برتر ماه مهر پرداخته‌ایم.

هدف از بخش «بازی هفته» این هست که با یکدیگر تعامل بیشتری داشته باشیم. مسلما اگر در طول هفته مشغول گرفتاری‌ها و کارهای روزمره‌ی خود باشید، سعی می‌کنید تا زمانی از روزهای پایانی هفته را به بازی کردن اختصاص بدید. این هفته نیز تنها بیننده‌ و خواننده‌ی نظرات گرم و داغ شما هستیم و علاقه‌مندیم تا بدانیم شما در این روزهای پاییزی کدام عنوان را تجربه می‌کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 101 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 5 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.