پی سی بازی‌های جدید Xbox Game Pass مشخص شدند - پی سی

مایکروسافت به تازگی عناوین ماه اکتبر سرویس Xbox Game Pass را معرفی کرده است که در میان آن‌ها می‌توان به Doom Eternal و Forza Motorsport 7 اشاره کرد. همچنین تاریخ اضافه شدن EA Play به این سرویس مشخص شده است.

سرویس Xbox Game Pass روز به روز جذاب‌تر، ارزشمندتر و بهتر می‌شود و به زودی با اضافه شدن عناوین بتسدا (Bethesda) در آینده، حتی شاهد افزایش کیفیت بیشتر این سرویس هم خواهیم بود. طبق اعلام قبلی، سرویس EA Play هم قرار بود بدون هزینه‌ی اضافه به Xbox Game Pass Ultimate اضافه شود که این اتفاق در تاریخ ۱۰ نوامبر (۲۰ آبان) امسال رخ خواهد داد که مصادف با عرضه‌ی کنسول‌های نسل جدید مایکروسافت هم هست.

در ماه اکتبر قرار است که شاهد اضافه شدن بازی تحسین‌شده‌ی Doom Eternal برروی این سرویس باشیم و این بازی برروی اکس‌باکس وان و اندروید (از طریق سرویس استریم اکس‌کلاود) در دسترس خواهد بود. همچنین Forza Motorsport 7 علاوه بر دو پلتفرم مذکور، برروی رایانه‌های شخصی هم در دسترس قرار خواهد گرفت. بازی Brutal Legends تنها برروی اکس‌باکس، Drake Hollow تنها برروی رایانه‌های شخصی و Ikenfell برروی اکس‌باکس و رایانه‌های شخصی از دیگر عناوین این ماه سرویس Game Pass هستند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 127 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 30 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.