پی سی بازی‌بازان همچنان از بازیگر نقش پیتر پارکر در نسخه‌ی ۲۰۱۸ بازی Marvel’s Spider-Man حمایت می‌کنند - پی سی

فقط چند روز دیگر تا انتشار کنسول نسل نهمی شرکت سونی زمان باقی مانده است و بازی‌بازان می‌توانند همراه پلی‌استیشن ۵، از تجربه‌ی عنوان جدید استودیوی اینسومنیاک گیمز (Insomniac Games) یعنی بازی Spider-Man: Miles Morales نهایت لذت را ببرند. در کنار نسخه‌ی معمولی این بازی نسخه‌ی Ultimate Edition آن برای بازی‌بازان عرضه می‌شود که علاوه بر بازی اصلی، نسخه‌ی بازسازی شده‌ی عنوان Marvel’s Spider-Man سال ۲۰۱۸ را در خود جای داده است.

هردو نسخه‌ی مذکور به همراه کنسول پلی‌استیشن ۵ قرار است در تاریخ ۲۲ آبان ماه ۱۳۹۹ (۱۲ نوامبر ۲۰۲۰ میلادی) در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرند. هم‌اکنون در حالی که بسیاری از بازی‌بازان از تجربه‌ی نسخه‌ی بازسازی شده‌ی عنوان Marvel’s Spider-Man با تکنولوژی‌های منحصر به فرد کنسول پلی‌استیشن ۵ هیجان‌زده هستند، برخی دیگر از طرفداران همچنان از چهره‌ی اولیه‌ی شخصیت پیتر پارکر در نسخه‌ی سال ۲۰۱۸ تمجید کرده و به حمایت از بازیگر آن می‌پردازند.

چندی پیش بود که استودیوی اینسومنیاک گیمز در خبری رسمی اعلام کرد که قرار است چهره‌ی شخصیت پیتر پارکر در نسخه‌ بازسازی شده‌ی عنوان Marvel’s Spider-Man با تغییراتی همراه باشد. پس از نمایش این چهره‌ی جدید عده‌ای از طرفداران راضی بودند و برخی دیگر نسبت به آن ناامید و ناراحت شدند. شدت برخی از این اعتراضات به تغییر چهره‌ی شخصیت پیتر پارکر به حدی زیاد بود که توسعه‌دهندگان استودیوی اینسومنیاک گیمز بارها به مرگ تهدید شدند. حال پس از گذشت مدتی برخی طرفداران از موضع تند خود عقب‌نشینی کردند اما بعضی دیگر همچنان به حمایت از چهره‌ی نخستین شخصیت پیتر پارکر در سال ۲۰۱۸ ادامه می‌دهند و آن را به عنوان آخرین فشار برروی شرکت سونی برای بازگرداندن چهره‌ی این شخصیت به حالت اولیه قلمداد می‌کنند.

به تازگی طرفداران عنوان Marvel’s Spider-Man در وب‌سایت خبری رددیت (Reddit) و شبکه‌ی اجتماعی توییتر به تمجید و حمایت از جان بوبنیاک (John Bubniak) پرداخته‌اند و از چهره‌ی وی در بخش‌های مختلف بازی تصاویری همراه با پیام‌های محبت‌آمیز منتشر کرده‌اند. چهره‌ی جان بوبنیاک جای خود را به صورت بن جردن (Ben Jordan) داده است و برخی علت آن را تطابق بهتر با صدای آقای یوری لاونتال (Yuri Lowenthal) صداپیشه‌ی شخصیت پیتر پارکر در بازی Marvel’s Spider-Man دانسته‌اند.

در اکثر این پست‌ها بازی‌بازان اظهار داشته‌اند که از هم‌اکنون برای چهره‌ی قدیمی شخصیت پیتر پارکر دلتنگ هستند و هرگز وی را از یاد نخواهند بود. در این میان واکنش شخصیت یوری لاونتال نیز به این تغییر چهره‌ی حاشیه‌ساز جالب بود. وی در حساب کاربری رسمی خود در توییتر به شوخی اظهارداشت که علت عدم تطابق چهره‌ی قدیمی شخصیت پیتر پارکر با صدای او، در واقع وجود یک استخوان اضافی و مسخره در صورتش است. در واقع این صداپیشه با این حرکت جالب قصد داشت تا کمی از التهاب برخی هواداران معترض کاسته شود.

نسخه‌ی باز‌سازی شده‌ی بازی Marvel’s Spider-Man قرار است در عنوان Marvel’s Spider-Man: Miles Morales Ultimate Edition در تاریخ ۲۲ آبان ماه ۱۳۹۹ (۱۲ نوامبر ۲۰۲۰ میلادی) همراه با کنسول پلی‌استیشن ۵ در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد. در پایان می‌توانید برخی از تصاویر منتشر شده توسط هواداران از چهره‌ی نسخه‌ی ۲۰۱۸ پیتر پارکر را مشاهده نمایید:

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 130 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 27 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.