پی سی بازخوردهای جدیدی از عملکرد دو بازی Gran Turismo 7 و Returnal بر روی کنسول پلی‌استیشن ۵ منتشر شد - پی سی

وب سایت رسمی پلی‌استیشن قسمتی از صفحات جدید را برای عناوین آینده‌ی کنسول پلی‌استیشن ۵ بارگذاری کرده است که در میان آن‌ها می‌توان به بازی‌های Gran Turismo 7 و Returnal اشاره کرد. به طور خاص ، این بازخوردهای جدید درباره‌‌ی پشتیبانی از صدای سه بعدی کنسول و بازخورد در مورد DualSense برای هر دو بازی و چگونگی کمک به غوطه‌وری بازیبازان در تجربه‌ی عناوین است.

اولین عنوان Gran Turismo 7 است، که وب سایت پلی‌استیشن تعدادی از ویژگی‌های فنی موجود را به لطف کنسول پلی‌استیشن ۵ و خسته‌ی داخلی آن برجسته می‌کند. SSD موجود در این دستگاه به بازیبازان امکان می‌دهد از بین ماشین‌های بسیار متنوع و بدون اینکه زمانی برای بارگذاری صرف کند را انتخاب کند، در حالی که بازخورد کنترل کننده‌ی DualSense به شما امکان می‌دهد احساس تماس تایر با جاده را تجربه کنید. در همین حال ، Tempest 3D Audio به شما امکان می‌دهد موقعیت سایر اتومبیل‌ها و رانندگان اطراف خود را درک کنید و عملکرد ۶۰ فریم بر ثانیه را هدف قرار داده و از ردیابی اشعه، ۴K و HDR پشتیبانی می‌کند.

سونی همچنین جزئیات مربوط به Returnal را منتشر نموده است و بر لزوم مدیریت دقیق تجهیزات و منابع تأکید می‌کند زیرا در صورت مرگ به ابتدای بازی منتقل خواهید شد. این عنوان نیز مانند GT7 به لطف SSD با سرعت بارگذاری فوری که باعث نمی شود بعد از مرگ دوباره منتظر بمانید، بارگذاری خواهد داشت. DualSense نیز به کار گرفته می شود، با محرک‌های سازگار به شما امکان می‌دهد با استفاده از یک ماشه تطبیق پذیر به طور غریزی بین حالت‌های شلیک تغییر وضعیت دهید. در حالی که به بازیبازان این امکان را می‌دهد که اقدامات بزرگ و کوچک درون بازی را احساس کنند.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 72 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 1 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.