پی سی اپل اپلیکیشن اندرویدی Tracker Detect را برای جلوگیری از دزدیده شدن خودرو عرضه کرد - پی سی

اپل یک اپلیکیشن اندرویدی به نام Tracker Detect عرضه کرده است که به کاربرانی که گوشی آیفون ندارند کمک خواهد کرد تا بفهمند آیا فرد ناشناسی با استفاده از گجت ایرتگز آن‌ها را ردگیری می‌کند یا نه.

این اپلیکیشن درصورتی که یک ایرتگز در مجاورت شما وجود داشته باشد آن را به صورت Unknown AirTag نشان خواهد داد. همچنین شما با استفاده از این اپلیکیشن خواهید توانست در صورتی که بیش از ۱۰ دقیقه مورد رهگیری بودید، ردیاب را به صدا درآورید.

مطالب مرتبط:

برای استفاده از این اپلیکیشن نیازی به داشتن یک اکانت اپل نیست؛ ضمن اینکه این برنامه می‌تواند هر ردیاب دیگری مانند Chipolo One Spot را که با اپلیکیشن Find My کار می‌کند شناسایی کند.

سخنگوی اپل گفته است:

ایرتگز دارای قابلیت‌های امنیتی ممتازی است و به همین‌خاطر ما امروز امکانات آن ا برای کاربران اندرویدی توسعه داده‌ایم. اپلیکیشن Tracker Detect این امکان را به کاربران می‌دهد تا ایرتگز یا هر ردیاب سازگار با Find My را اسکن بکند و به او اطلاع بدهد. ما در تلاش هستیم تا حریم خصوصی کاربران خود را تا جای ممکن افزایش دهیم.

اپلیکیشن Tracker Detect در حالی عرضه می‌شد که به‌تازگی گزارش‌های زیادی از دزدیده شدن خودروی افراد وجود داشته است. در کانادا پلیس این کشور اعلام کرده است که تاکنون چندین خودرو با استفاده از گجت ایرتگز اپل سرقت شده‌اند.

البته اپل در ماه ژوئن امسال برای جلوگیری از سواستفاده افراد ناشناس از این گجت، یک به‌روزرسانی جدید برای آن ارائه کرد تا این دستگاه به‌جای سه روز، بعد از ۸ الی ۲۴ ساعت بعد از جدا شدن از صاحب خود، صدای خاصی تولید بکند.

حالا باید منتطر بمانیم و ببینیم که اپلیکیشن Tracker Detect تا چه حد در جلوگیری از دزدیده شدن خودروی کاربران مفید خواهد بود.

منبع: Engadget

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 124 views بار دسته بندی : اخبار تکنولوژی تاريخ : 15 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.