پی سی اولین به‌روزرسان نرم افزاری پلی‌استیشن ۵ عرضه شد - پی سی

کنسول پلی‌استیشن ۵ هفته‌ی گذشته رسماً در برخی مناطق جهان منتشر شد و بازخورد‌های بسیار خوبی را از سوی بازی‌بازان و رسانه‌های صنعت بازی‌های ویدئویی دریافت کرد. البته مانند دیگر کنسول‌ها و اکثر وسایل الکترونیکی، عرضه‌ی دستگاه جدید سونی نیز با مشکلاتی همراه بوده است. برخی از بازی‌بازان در حین استفاده از حالت Sleep mode و حافظه‌های خارجی دچار مشکل شده‌اند و حتی گزارش‌هایی نیز از عدم امکان نصب به‌روزرسانی بازی‌ها نیز به گوش می‌رسد. اما همان‌طور که گفته شد، مشکلات مربوط به زمان عرضه کاملاً طبیعی هستند و به احتمال زیاد به زودی رفع خواهند شد. خبر خوب این است که شرکت سونی اخیراً اولین به‌روزرسان نرم افزاری پس از عرضه‌ی پلی‌استیشن ۵ را منتشر کرده است.

این به‌روزرسان نرم افزاری که تنها ۸۶۸ مگابایت است، کنسول پلی‌استیشن ۵ را به نسخه‌ی ۲۰٫۰۲-۰۲٫۲۵٫۰۰ به‌روزرسانی می‌کند. اگر از پلی‌استیشن ۴ استفاده کرده باشید، احتمالاً می‌دانید که سونی تغییرات و بهبود‌های به‌روزرسان‌های نرم افزاری را به صورت کامل تشریح نمی‌کند. حال از آن‌جایی که در توضیحات به‌روزرسان تنها به «بهبود عملکرد سیستم» اشاره شده است، به نظر می‌رسد که این موضوع برای اولین به‌روزرسان پلی‌استیشن ۵ نیز صدق می‌کند.

اگرچه سونی هنوز به مشکلات گزارش شده از سوی صاحبان پلی‌استیشن ۵ واکنش نشان نداده است، اما امیدواریم که این به روزرسان استفاده از کنسول جدید پلی‌استیشن را برای بازی‌بازان آسان‌تر کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 33 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 17 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.