پی سی انتشار Humanity تا سال ۲۰۲۱ تاخیر خورد - پی سی

یک سال پیش بود که توسعه‌دهنده‌ی بازی Tetris Effecte یعنی استودیوی انهنس (Enhance) طی یک نمایش در رویداد State of Play شرکت سونی به معرفی یک بازی عجیب و جالب به نام Humanity برای کنسول پلی‌استیشن ۴ پرداخت. این بازی پس از معرفی به نظر می‌رسید که توجه‌های زیادی را به سبک خاص و منحصر به فرد خود جلب کرده است و از همین رو تیم توسعه‌دهنده مرتبا به بیان اطلاعات مختلفی از روند توسعه‌ی این بازی برای مخاطبان می‌پرداخت. پس از گذشت مدتی و غیبت طولانی نام Humanity در اخبار مختلف، برخی بر این باور بودند که به علت مشکلات توسعه و سختی‌های ناشی از دورکاری بخاطر شیوع ویروس کرونا توسعه‌ی این بازی متوقف یا شاید لغو شده باشد اما امروز استودیوی انهنس ضمن تایید در حال توسعه بودن بازی Humanity اظهار داشت که زمان عرضه‌ی این عنوان تا سال ۲۰۲۱ میلادی به تاخیر خورده است.

تا پیش از این و طبق اعلام استودیوی انهنس در زمان معرفی، قرار بود بازی Humanity در سال ۲۰۲۰ عرضه شود که البته هنوز تاریخ دقیق آن مشخص نشده بود. حال تیم توسعه در حساب کاربری رسمی خود برروی شبکه‌ی توییتر خطاب به بازی‌بازان اعلام کرد که به دلیل شیوع ویروس کرونا و مشکلات متعدد ناشی از آن که برای بسیاری از توسعه‌دهندگان با تاخیر زمان عرضه‌ی بازی‌هایشان همراه بوده است، عنوان Humanity نیز با کمی تاخیر در سال ۲۰۲۱ میلادی منتشر خواهد شد.

تمام چیزی که ما در مورد بازی Humanity می‌دانیم این است که این اثر عنوانی در سبک معمایی و استراتژیک به شمار می‌آید که در آن بازی‌بازان باید کنترل یک جمعیت بزرگ از انسان‌ها را در محیط‌های مختلف به دست گیرند و بازی را پیش ببرند. این جمعیت‌های گوناگون انسانی با مانع و چالش‌های متفاوتی روب‍ه‌رو شده، می‌توانند با جمعیت‌های دیگر به رقابت پرداخته و یا با آن‌ها وارد مبارزات گسترده‌ای شوند. با این حال هنوز اطلاعات زیادی در مورد این عنوان منتشر نشده است اما استودیو انهنس تایید کرد که این بازی برای کنسول واقعیت-مجازی پلی‌استیشن وی‌آر نیز عرضه خواهد شد.

بازی Humanity هم‌اکنون برای کنسول پلی‌استیشن ۴ در دست توسعه قرار دارد و البته احتمال عرضه شدن آن برروی کنسول پلی‌استیشن ۵ نیز بسیار بالا خواهد بود. در پایان شما می‌توانید تریلر معرفی این اثر را از طریق این نشانی مشاهده نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 114 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 19 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.