پی سی امکان بازپرداخت Cyberpunk 2077 برای کاربران ایکس ‌باکس فراهم شد - پی سی

شرکت مایکروسافت با انتشار توییتی اعلام کرد کاربرانی که عنوان Cyberpunk 2077 را به صورت دیجیتالی برای کنسول ایکس‌باکس وان خریداری کرده‌اند، اکنون می‌توانند آن را بازپرداخت (Refund) نمایند.

امروز شرکت سونی بازی Cyberpunk 2077 را به دلیل مشکلات فنی مختلف نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴، از فهرست فروشگاه پلی‌استیشن حذف کرد. حال به دنبال آن، مایکروسافت نیز امکان بازپرداخت این بازی را برای کاربران ایکس‌باکس فراهم کرده است.

مایکروسافت بیانیه‌ای را در این خصوص منتشر کرده که به شرح زیر است:

در حالی ‌که می‌دانیم توسعه‌دهندگان حاضر در استودیوی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED) برای عرضه و توسعه‌ی بازی Cyberpunk 2077 به سختی تلاش کرده‌اند و با چالش‌های مختلفی روبه‌رو بوده‌اند، اما در عین حال متوجه شدیم که بسیاری از بازی‌بازان از تجربه‌ی این عنوان بر روی کنسول‌های نسل هشتمی خود ناراضی هستند. برای این که از تجربه‌ی مورد انتظار و مطلوب بازی‌بازان از نسخه‌ی ایکس‌باکس وان این بازی مطمئن شویم، قصد داریم امکان بازپرداخت کامل را در اختیار کاربران قرار دهیم. بنابراین افرادی که این بازی را به صورت دیجیتالی از فروشگاه ایکس‌باکس خریداری کرده‌اند، می‌توانند آن را به صورت کامل بازپرداخت کنند.

فهرست تروفی‌های Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077

مایکروسافت تاکنون به حذف بازی Cyberpunk 2077 از فروشگاه ایکس‌باکس اشاره‌ای نکرده است. در حال حاضر این بازی پرفروش‌ترین عنوان دیجیتالی فروشگاه ایکس‌باکس محسوب می‌شود.

بازی Cyberpunk 2077 سرانجام هفته‌ی گذشته و پس از تاخیرهای فراوان منتشر شد. با این وجود، بازی مذکور در کنسول‌های نسل هشتم از مشکلات فنی گسترده‌ای رنج می‌برد. این مورد با واکنش‌ها و انتقادهای بازی‌بازان همراه شد. با این حال، سی‌دی پراجکت رد متعهد شده است تا مشکلات نسخه‌های نسل هشتمی این بازی را با عرضه‌ی به‌روزرسانی‌های مختلف در طی ماه‌های آینده برطرف نماید.

Cyberpunk 2077 در حال حاضر برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، سرویس گوگل استیدیا و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی این بازی را به قلم مهدی رضایی و از طریق این نشانی مطالعه بفرمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 59 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 20 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.