پی سی اطلاعاتی از رویداد کریسمس Super Smash Bros. Ultimate منتشر شد - پی سی

شرکت نینتندو در هفته‌ی گذشته، از رویداد مربوط به شخصیت Sephiroth در بازی مبارزه‌ای Super Smash Bros. Ultimate رونمایی کرد. حال پس از گذشت تنها چند روز، اخباری از این شرکت در مورد رویداد جدید مربوط به عید کریسمس منتشر شده است.
طبق اعلام شرکت نینتندو، رویداد Dark Reunion بازی Super Smash Bros. Ultimate قرار است به مناسبت فرا رسیدن عید کریسمس، به صورت آنلاین از فردا، ۵ دی ماه ۱۳۹۹ (۲۵ دسامبر ۲۰۲۰ میلادی) تا تاریخ ۸ دی ماه ۱۳۹۹ (۲۸ دسامبر ۲۰۲۰ میلادی) برگزار شود. نکته‌ی جالب توجه این است که تنها مبارزانی از بازی Super Smash Bros. Ultimate می‌توانند در این رویداد شرکت کنند که شخصیت‌های شروری بوده و به عبارتی تاریکی را در آغوش گرفته باشند.

یکی از کلیدی‌ترین عناصری که باعث محبوبیت و ماندگاری بازی Super Smash Bros. Ultimate شده است، رویدادهای رقابتی و آنلاین به شمار می‌آیند که هر کدام به صورت منحصر به فردی پیرامون یک موضوع خاص برگزار می‌شوند؛ به طور مثال رویداد Mushroom Tournament با محوریت شخصیت سوپر ماریو و بازی‌های .Super Mario Bros و Earthbound بود. حال به نظر می‌رسد که رویداد جدید Dark Reunion بر محور دنیای تاریک شخصیت Sephiroth بنا شده و تنها شخصیت‌های شرور بازی Super Smash Bros. Ultimate در آن حضور خواهند داشت.

نسخه‌های اولیه‌ی بازی Super Smash Bros، فهرست بزرگی از مبارزان در اختیار نداشتند اما با گذشت زمان و به مرور، قهرمانان و ضد قهرمانان زیادی به این مجموعه افزوده شدند تا جایی که در عنوان Super Smash Bros. Ultimate می‌توان شاهد فهرست بزرگی متشکل از ۷۰ قهرمان منحصر به فرد بود که بدون شک در آن افراد شرور و مشهور زیادی را می‌توان پیدا کرد. همین امر باعث خواهد شد بازی‌بازان انتخاب‌های زیادی برای شرکت در رویداد Dark Reunion داشته باشند. Sephiroth آخرین شخصیت اضافه شده به بازی Super Smash Bros. Ultimate به شمار می‌آید که در این رویداد حضور دارد. علاوه بر او، شخصیت‌های شرور دیگری به مانند King Dede ،Dark Pit ،Meta Knight ،Dark Samus و Bowser نیز قادر خواهند بود در رقابت‌های این رویداد تاریک شرکت نمایند.

عنوان مبارزه‌ای Super Smash Bros. Ultimate هم‌اکنون بر روی کنسول نینتندو سوییچ در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. شما می‌توانید تریلر معرفی شخصیت Sephiroth در جریان مراسم The Games Awards 2020 را در این نشانی مشاهده نمایید.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 149 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 25 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.