پی سی استودیوی کریتیو اسمبلی هنوز در حال کار برروی یک عنوان تیراندازی اول شخص است - پی سی

به تازگی سگا (SEGA) تایید کرده است که استودیوی کریتیو اسمبلی (Creative Assemlby)، استودیویی که به خاطر توسعه‌ی سری Total War و بازی Alien: Isolation شناخته می‌شود، هنوز هم در حال برروی یک بازی شوتر اول شخص است و این بازی لغو نشده است.

چند وقتی می‌شود که خبری از بازی شوتر اول شخص کریتیو اسمبلی نشنیده‌ایم. این بازی اصالتا حدود دو سال و نیم پیش و از طریق فهرست نیازمندی‌های این استودیو کشف شد و سپس در سال ۲۰۱۹ خود کریتیو اسمبلی وجود چنین عنوانی را تایید کرد. سپس این استودیو در سکوت خبری فرو رفت و همین باعث شد تا بسیاری تصور کنند که بازی به مشکلاتی در روند توسعه‌ی خود برخورد کرده است و به زودی خبر لغو آن را خواهیم شنید. اما حالا تیم هیتون (Tim Heaton)، مدیر عامل استودیوی سگا اروپا، در مصاحبه‌ای با GamesIndustry تایید کرده است که شوتر اول شخص کریتیو اسمبلی هنوز هم در دست ساخت است. او همچنین گفت که این استودیو به دنبال گسترش و ساخت آی‌پی‌های جدید بیشتری هم هست:

هر کدام از استودیوهای ما در واقع صاحب یک فرنچایز است و تمام آن‌ها حالا بسیار بزرگ شده‌اند. برای همین به دنبال ساخت آی‌پی‌های جدید هستیم. یک بازی شوتر اول شخص جدید توسط کریتیو اسمبلی در دست توسعه است و آن‌ها به دنبال گسترش تیم خود و ساخت آی‌پی‌ها جدید دیگری هم هستند. استودیوهای داخلی از این سیاست پیروی می‌کنند که در عین کار برروی آی‌پی‌ شناخته‌شده‌ی خود، برروی یک آی‌پی جدید هم کار کنند.

با این حساب الان چندین سال است که شوتر اول شخص کریتیو اسمبلی در دست ساخت است و احتمالا به زودی شاهد رونمایی از آن خواهیم بود. شاید مراسم The Game Awards 2020 که در ماه دسامبر برگزار می‌شود، فرصت خوبی برای معرفی این بازی باشد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 123 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 30 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.