پی سی از زمان عرضه‌ Halo: The Master Chief Collection بر روی رایانه‌های شخصی هزاران بازی‌باز جدید به این سری جذب شدند - پی سی

در طول یک سال گذشته، شرکت مایکروسافت و استودیوی ۳۴۳ اینداستریز (۳۴۳Industries) نسخه‌های اول تا چهارم سری Halo را به همراه بازی Halo: Reach در قالب مجموعه‌ی Halo: The Master Chief Collection برای رایانه‌های شخصی منتشر کرده‌اند. طبق اطلاعات جدید منتشر شده، از زمان عرضه‌ی این بازی‌ها بر روی پلتفرم مذکور، هزاران بازی‌باز جدید به این سری جذب شده‌اند.

به گفته‌ی خانم بانی راس (Bonnie Ross)، رئیس استودیوی ۳۴۳ اینداستریز، در طی یک سال گذشته و از زمان عرضه‌ی Halo: The Master Chief Collection بر روی رایانه‌های شخصی، تعداد بازی‌بازان این فرنچایز افزایش چشمگیری داشته است. به بیان دیگر، از زمان عرضه‌ی بازی Halo 3 در سال ۲۰۰۷، بیشترین تعداد بازی‌بازان جدید در طول ۱۲ ماه گذشته به این مجموعه اضافه شده‌اند.

خانم راس با انتشار پستی در وب‌سایت Halo Waypoint، در این خصوص اظهار داشت:

ما در طول ۱۲ ماه گذشته، ۵ بازی از مجموعه‌ی Halo: The Master Chief Collection را برای رایانه‌های شخصی منتشر کردیم که این امر موجب شد تا بیشترین تعداد بازی‌بازان جدید از زمان عرضه‌ی Halo 3 در سال ۲۰۰۷، به این فرنچایز اضافه شوند. علاوه بر این، تیم سازنده تلاش زیادی را به منظور انتشار نسخه‌های بهینه شده برای کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس و سری اس، به همراه دیگر ویژگی‌های درخواستی طرفداران انجام داده است. در سال آینده نیز محتوای جدیدی برای Halo: The Master Chief Collection عرضه خواهد شد.

بسیاری از طرفداران امیدوار هستند که بازی Halo 5 نیز برای رایانه‌های شخصی عرضه شود. اما به نظر می‌رسد استودیوی ۳۴۳ اینداستریز در حال حاضر برنامه‌ای برای انتشار این بازی بر روی پلتفرم مذکور ندارد.

طبق اعلام ۳۴۳ اینداستریز، در سال آینده‌ی میلادی قرار است اخبار و اطلاعات جدیدی از بازی Halo Infinite منتشر شود. این بازی در پاییز سال ۲۰۲۱ برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس سری ایکس، ایکس‌باکس سری اس، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 57 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 22 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.