پی سی از اکشن‌فیگورهای جدید بازی‌های Cyberpunk 2077 و Ghost of Tsushima رونمایی شد - پی سی

طی رویداد اختصاص یافته به لوازم تزئیاتی بازی‌های ویدیویی، از اکشن‌فیگورهای جدید بازی‌های Cyberpunk 2077 و Ghost of Tsushima رونمایی شد.

اکشن‌فیگورها و لوازم تزییناتی بازی‌های ویدیویی از جمله مواردی هستند که همواره از جانب بازی‌بازان مورد استقبال قرار گرفته‌اند و همین موضوع باعث شده‌است تا نمایشگاهی به نام WonHobby همه‌ساله میزبان لوازم جانبی بازی‌های ویدیویی نیز باشد. همچنین، نمایشگاه WonHobby Gallery 2020 که به دلیل مسائل اخیر به صورت مجازی برگزار شد، میزبان تولیدکننده‌های نام‌آشنایی نظیر Max Factory ،Fine Clover ،Kadokawa و threezero بود که مجموعه‌ای از تولیدات آینده‌ی خود را معرفی کرده و به معرض نمایش گذاشتند. در این بین، حضور شرکتی به نام گوداسمایل (Good Smile) از اهمیت بسیار بالاتری در بین بازی‌بازان برخوردار بود و این شرکت در این نمایشگاه مجازی، از اکشن‌فیگور و اسباب‌بازی‌های عناوینی نظیر Cyberpunk 2077 ،Ghost of Tsushima ،Monster Hunter World Iceborne و چندین چند عنوان دیگر رونمایی کرد.

اکشن‌فیگور مربوط به بازی Cyberpunk 2077 که احتمالاً از طرفداران بیشتری نسبت به سایرین بهره خواهد برد، مربوط به شخصیت مذکر نمایش داده شده در تریلرهای بازی، به همراه مفاصل متحرک و تمامی موارد ظاهری آن نظیر ژاکت SAMURAI است.

 

همچنین، اکشن فیگور بازی Ghost of Tsushima که مشخصاً مربوط به شخصیت Jin در بازی است، بسیار زیباتر و ظریف‌تر به‌نظر می‌رسد. در واقع، نه تنها این اکشن‌فیگور از مفاصل متحرک بیشتری بهره می‌برد، بلکه جزئیات لباس و شمشیر آن نیز جالب توجه است.

 

البته پیش از هرچیزی این نکته باید درنظر گرفته شود که تصاویر فوق مربوط به نمونه‌های اولیه‌ی این دو اکشن‌فیگور هستند و با توجه به حق کپی‌رایت و موارد جزئی دیگر، از نسخه‌ی نهایی و اصطلاحاً رنگ‌آمیزی شده‌ی آن‌ها در زمان عرضه رونمایی خواهد شد. لازم به ذکر است که این دو اکشن فیگور در فصل جاری (پاییز ۲۰۲۰) عرضه خواهند شد اما تاکنون هیچ قیمتی برای آن‌ها تعیین نشده است.

اما جز موارد فوق، شرکت گوداسمایل همانند همیشه از عروسک‌های منحصربه‌فرد کوچک و جدید خود که Nendoroid نامیده می‌شوند نیز رونمایی کرد. در این مجموعه، شاهد عروسک‌هایی از بازی‌های Kingdom Hearts 2، Bayonetta، Crash Bandicoot 4: It’s About Time، Doom Eternal و Pokemon Sword and Shield بودیم که در ادامه می‌توانید تصاویر آن‌ها را مشاهده کنید.

 

لازم به ذکر است که قیمت تعیین شده برای عروسک‌های پرطرفدار Nendoroid بین ۴۰ تا ۵۰ دلار است و احتمالاً قیمت فیگورهای بزرگ‌تر این مجموعه نیز به ۲۰۰ دلار برسد. البته، اکشن‌فیگور شخصیت Johny Silverhand از بازی Cyberpunk 2077 که اخیراً معرفی شد، قیمتی معادل ۴۰ دلار داشت که صدالبته از نظر جزییات و کیفیت قابل مقایسه با اکشن فیگورهای معرفی شده نیست. با این اوصاف، با توجه به استقبال بازی‌بازان خصوصاً چینی از چنین محصولاتی، بعید است که حتی قیمت ۲۰۰ دلاری هم مانع تمام شدن موجودی فروشگاه گوداسمایل در پیش‌فروش این عروسک‌ها شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 45 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 22 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.