پی سی احتمال اضافه شدن شخصیت‌های جدید به Hyrule Warriors: Age of Calamity وجود دارد - پی سی

تعدادی از دیتاماینرهای بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity توانسته‌اند با دسترسی به فایل‌های بازی، تعدادی شخصیت اضافه که ممکن است در آینده در قالب بسته الحاقی به بازی اضافه شوند را فاش کنند.

Hyrule Warriors: Age of Calamity که به نوعی دنباله‌ی Hyrule Warriors به شمار می‌رود، سبک گیم‌پلی سری Dynasty Warriors را با دنیا و شخصیت‌های The Legend of Zelda ترکیب می‌کند. در حالی که شماره‌ی اول نامه‌ی عاشقانه‌ای به کل این سری به شمار می‌رفت، Hyrule Warriors: Age of Calamity تمرکز خود را برروی اتفاقات قبل از The Legend of Zelda: Breath of the Wild می‌گذارد و روایت ۱۰۰ سال قبل از آن بازی را دارد. در هر حال همچنان شاهد شخصیت‌های دوست‌داشتنی این سری از جمله خود زلدا و لینک در این بازی هم هستیم. اما به نظر می‌رسد که تمام شخصیت‌های Hyrule Warriors: Age of Calamity در بازی اصالی نبوده‌اند و تعدادی از آن‌ها قرار است که در قالب بسته الحاقی عرضه شوند.

در Hyrule Warriors: Age of Calamity هر شخصیت سبک مبارزه‌ی کاملا متفاوتی دارد و برای همین افزودن شخصیت‌های جدید، می‌تواند باعث ایجاد تنوع قابل توجهی در گیم‌پلی بازی شود. دو شخصیت اولی که نام آن‌ها توسط دیتاماینرها فاش شده است، Purah و Robbie هستند که در The Legend of Zelda: Breath of the Wild حضور داشتند. همچنین نام Astor و Sooga هم به چشم می‌خورد که جز باس‌های Hyrule Warriors: Age of Calamity هستند و همین حالا در بازی حضور دارند.

اضافه شدن Purah و Robbie بسیار محتمل است چرا که دیتاماینرها موفق شده‌اند که خط‌های دیالوگی را در فایل‌های بازی پیدا کنند که در آن‌ها این دو شخصیت، نام شخصیت‌های قابل بازی کنونی بازی را صدا می‌زنند. البته این احتمال وجود دارد که حذف این شخصیت‌ها، به این دلیل باشد که نینتندو نمی‌دانسته با آن‌ها چه کار کند و استفاده‌ی خوبی برای آن‌ها پیدا نکرده است و در نتیجه خبری از بسته الحاقی هم نیست.

بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity در حال حاضر به صورت انحصاری برروی کنسول نینتندو سوییچ در دسترس است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 127 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 30 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.