پی سی احتمالا بازی Resident Evil: Village از یک سیستم ساخت و ساز جدید بهره می‌برد - پی سی

در میان بسیاری از موارد جدید که به داستان و گیم‌پلی نسخه‌ی هشتم سری Resident Evil اضافه خواهند شد، به نظر می‌رسد که شرکت کپکام (Capcom) قصد دارد از یک سیستم ساخت و ساز و ارتقای جدید و منحصر به فرد با عمق و گستردگی بیشتر برای بازی Resident Evil: Village استفاده کرده و بازی‌بازان شاهد تاثیر مستقیم این سیستم بر روند گیم‌پلی بازی باشند.

اخیرا شرکت کپکام در رویداد توکیو گیم شو ۲۰۲۰ (Tokyo Game Show 2020) نمایشی از بازی ترسناک و مورد انتظار Resident Evil: Village داشت و سعی کرد در مدت زمان سی دقیقه‌ای به بسیاری از سوالات و انتقادات هواداران این سری پاسخ دهد. در همین راستا اطلاعات مفیدی در مورد بخش‌های گیم‌پلی و دنیای این عنوان ترسناک در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.

حال به تازگی طبق گزارش‌هایی که درمورد بازی Resident Evil: Village به گوش می‌رسد، شرکت کپکام قصد دارد در کنار افزودن ویژگی‌های جدید به این سری به مانند قابلیت اکتشاف در محیط و جهان گسترده‌تر، مکانیسم‌های مختلف و کاربردی را به گیم‌پلی بازی بیفزاید که یکی از این موارد را می‌توان سیستم پیشرفته‌ی ساخت و ساز و ارتقای بازی در نظر گرفت. این سیستم جدید بازی‌بازان را در خلق استراتژی‌های مختلف برای پیش بردن بازی و کشتن دشمنان توانا خواهد کرد و به گونه‌ای ارزش تکرار مراحل و خلاقیت را در مجموعه‌ی Resident Evil چند پله ارتقا خواهد داد.

طبق اطلاعاتی که در مورد بازی Resident Evil: Village در جریان رویداد توکیو گیم شو ۲۰۲۰ منتشر شد، بازی‌بازان می‌توانند از همان ابتدای کار با کشتن دشمنان سکه و مواد اولیه‌ی کاربردی را برای ساخت و ساز آیتم‌های بهتر یا ارتقای اسلحه‌ها استفاده نمایند. همچنین در این رویداد مشخص شد که بازی‌بازان می‌توانند بیشتر از گذشته به تعامل با محیط بپردازند. البته باید در نظر داشت که بسته‌های سلامت و مهمات جنگی در این محیط‌ها به فراوانی موجود نخواهند بود و بازی‌بازان همواره باید به مدیریت منابع خود بپردازند. همچنین می‌توان از اشیای محیطی به منظور ایجاد یک پناه یا مسدود کردن درب ورودی یک ساختمان و جلوگیری از هجوم دشمنان استفاده نمود.

به نظر می‌رسد که سیستم ساخت و ساز بازی Resident Evil: Village برای وادار کردن بازی‌بازان به کاوش درمحیط و حل کردن معماهای مختلف آن، کشف راه‌های گوناگون برای زنده ماندن و استراتژی‌های منحصر به فرد برای تنوع گیم‌پلی بازی به کار گرفته شده باشد. متأسفانه علاوه بر این سیستم ساخت و ساز، بازی‌بازان سوالات دیگری نیز در مورد نسخه‌ی هشتم سری Resident Evil دارند که شرکت کپکام باید در نمایش‌های بعدی این اثر به پاسخ آن‌ها بپردازد.

بازی Resident Evil: Village هم‌اکنون در حال توسعه بوده و قرار است برروی کنسول‌های اکس‌باکس سری اس و سری اکس، پلی‌استیشن ۵ و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه گردد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 541 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 30 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.