پی سی آیفون 14 پرو به دوربین 48 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد - پی سی

گزارش جدید موسسه‌ی تحقیقاتی ترندفورس (TrendForce) به استفاده‌ی گوشی آیفون ۱۴ پرو از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی اشاره دارد. در صورتی که این گزارش صحت داشته باشد، این سومین باری خواهد بود که یکی از گوشی‌های آیفون از دوربین با رزولوشن بالاتری نسبت به قبل استفاده می‌کند. دو گوشی آیفون ۴S و ۶S نیز در حالی از دوربین‌های ۸ و ۱۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کردند که نسخه‌ی پایه‌ی آن‌ها از دوربین‌های ۵ و ۸ مگاپیکسلی بهره برده بودند.

گفته می‌شود که اپل قصد دارد تا با استفاده از دوربین‌های با رزولوشن بالاتر در سری آیفون پرو قابلیت فیلم‌برداری به‌صورت ۸کی را ارائه دهد و همچنین عکاسی در محبط‌های مختلف با رزولوشن‌های متفاوت را نیز در دسترس قرار دهد. برای مثال، ثبت تصاویر پرتره‌ از مناظر به رزولوشن بالایی نیاز خواهد داشت اما استفاده از رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل برای تصویربرداری در محیط‌های کم‌نور کافی خواهد بود.

آیفون 14 پرو

مینگ چی کو، تحلیلگر مشهور محصولات اپل نیز مدتی قبل پیش‌بینی کرده بود که اپل در گوشی آیفون ۱۴ پرو از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد و گوشی آیفون ۱۵ را به همراه دوربین پریسکوپ در دسترس قرار خواهد داد. گزارش‌های اخیر همچنین به استفاده‌ی سری آیفون ۱۴ از دوربین سلفی پانچ هول اشاره داشته‌اند.

نظر شما در مورد سری آیفون ۱۴ چیست؟ به‌نظر شما اپل باید چه ویژگی‌هایی را به این گوشی‌ها اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 169 views بار دسته بندی : همه محصولات تاريخ : 13 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها