پی سی آگهی تبلیغاتی فصل تعطیلات مایکروسافت منتشر شد - پی سی

شرکت مایکروسافت ویدیویی تبلیغاتی جدیدی با محوریت عناوین انحصاری اکس‌باکس و رایانه‌های شخصی منتشر کرده است؛ ویدیوی کوتاهی که بخشی از آن به نمایش سگ‌های خائن می‌پردازد! همراه گیمفا باشید.

بالاخره قطار سال ۲۰۲۰ هم به مقصد خود رسید؛ سالی که پر از مشکلات بزرگ بوده است و خیلی از ما تصور نمی‌کردیم که روزی بتوانیم انتهای آن را ببینیم! اما اکنون فصل تعطیلات فرا رسیده است و برقراری قرنطینه در بسیاری از نقاط، وقت آزاد بسیاری را در اختیار بازی‌بازان قرار داده است. مایکروسافت امیدوار است تا یکی از محصولات متنوع این شرکت نظر شما را جلب کند و این تبلیغ، به‌طور مختصر پیشنهادات خود را برای بازی‌بازان به نمایش می‌گذارد.

این ویدیو که شما می‌توانید آن را در قسمت پایین مشاهده کنید، منحصرا به بازی‌ها نمی‌پرازد و نیم‌نگاهی هم به کنترلری اکس‌باکس سری اس و لپ‌تاپ گیمینگ دارد. این موارد همه جزو محصولات شرکت مایکروسافت هستند و شما از طریق گردش سگ خانگی‌های با آن‌ها مواجه می‌شوید. این حیوانات در ادامه به خواب فرو می‌روند و در رویاهای خود، در عناوین انحصاری این شرکت مانند Minecraft و Halo ظاهر می‌شوند! در یکی از جالب‌ترین لحظات این تبلیغ، این موجودات به Master Chief خیانت می‌کنند؛ این شخصیت محبوب نارنجکی به سمت دشمنان خود پرتاب می‌کند و در نهایت این حیوانات نارنجک در حال انفجار را دوباره به او برمی‌گردانند. احتمالا Master Chief زنده بماند، اما شما می‌توانید چشمان متعجب او را حتی از پشت کلاهش تصور کنید!

شما می‌توانید محصولات معرفی شده در این ویدیو را در هر خرده‌فروشی بزرگی پیدا کنید. البته ممکن است همه‌ی این محصولات موجود نباشند؛ برای مثال انتظار می‌رود که اکس‌باکس سری اکس/اس در اوایل سال ۲۰۲۱ میلادی به تعداد بالا موجود شود.

دریافت با کیفیت ۴۸۰P | دریافت با کیفیت ۷۲۰P | دریافت با کیفیت ۱۰۸۰P

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 108 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 8 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.