پی سی آپدیت جدید تلگرام با قابلیت‌های متنوع عرضه شد: ری اکشن به پیام‌ها، هشدار اسپویل، قابلیت ترجمه و ایموجی‌های تعاملی - پی سی

تلگرام امروز آپدیت جدیدی عرضه کرده است که شامل ری اکشن‌های جدید می‌شود. آپدیت جدید تلگرام با شماره ورژن ۸.۴ یک به‌روزرسانی کاملا موردانتظار بود و حالا کاربران می‌توانند به قابلیت‌های متنوعی از جمله ری اکشن‌ها دسترسی داشته باشند.

ویژگی مهم این ری اکشن‌ها آن است که شما به جای ارسال آن‌ها به‌عنوان پیام، می‌توانید آن‌ها را به هر کدام از پیام‌های خود الصاق کنید. این ویژگی تاکنون توسط بسیاری از اپلیکیشن‌های پیام‌رسانی مانند آی‌مسیج، دیسکورد و اسلک ارائه شده بود و حالا تلگرام آن را در قالب شش ایموجی عرضه کرده است. البته شما در آی او اس می‌توانید این لیست را شخصی‌سازی کنید، اما در اندروید فعلا چنین امکانی وجود ندارد.

در ضمن، یک ژست «ری اکشن پیش‌فرض» هم ارائه شده است که با شما اجازه می هد با دو بار ضربه‌زدن روی یک پیام، ری اکشنی را به آن اضافه کنید و شما انکلن شخصی‌سازی این ژست را نیز خواهید داشت.

تلگرام

تلگرام در آپدیت جدید خود، برای جذاب‌تر کردن گفتگوها، تمرکز بیشتری روی ایموجی‌های انیمیشنی خود گذاشته است، بطوریکه افکت‌های انیمیشنی جدید این پلتفرم سایز بزرگتری پیدا کرده‌اند و حس خوبی به آدم می‌دهند.

تلگرام همچنین قابلیت جدیدی به نام Spoiler Alert ارائه کرده است که با تار کردن بخش‌هایی از یک متن، مانع از اسپیول شدن داستان یک فیلم خواهد شد.

مطالب مرتبط:

ضمنا یک قابلیت ترجمه درون‌اپلیکیشنی نیز به تلگرام اضافه شده است که این قابایت با همه دستکاه‌های اندرویدی و همچنین آی او اس ۱۵ و نسخه‌های بالاتر کار خواهد کرد. و قابلیت آخر، امکان ایجاد کدهای QR برای حساب کاربری است که برای همه کاربران قابل دسترس خواهد بود.

منبع: ۵to9google

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 104 views بار دسته بندی : اخبار تکنولوژی تاريخ : 3 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.