پی سی ۱۵ تا از سرویس های طراحی حیاط خانه ویلایی ، منزل و.. آنلاین - پی سی

در حالی که شما می توانید در ذهن خودتان باغ و یا منظره زیبایی ? را تجسم کنید، خلق و طراحی آن بر روی کاغذ و یا استفاده از برنامه طراحی معمولاً نتایج بهتری را به ارمغان می آورد. برای طراحی دیوار حیاط، یک پاسیو یا باغ، نیازی به صرف هزینه نمی باشد و می توانید از برنامه های رایگان استفاده کنید. شما با استفاده از مرورگر خود به ابزارهای رایگان زیادی دسترسی پیدا خواهید کرد. از این رو می توانید هزینه های خود را روی گیاهان و لوازم جانبی حیات خود متمرکز کنید. در رهنامه ۱۵ تا از بهترین سرویس های طراحی حیاط خانه ویلایی، منزل و .. آنلاین را معرفی خواهیم کرد، با ما همراه باشد.

سایت طراحی حیاط خانه های ویلایی آنلاین

Best Free Online Landscape and Garden Design Tools

قبل از اینکه با انواع سایت ها و برنامه طراحی حیاط آنلاین آشنا شوید بد نیست با دو مطلب مربوط به طراحی آنلاین دکوراسیون داخلی و سرویس طراحی نمای ساختمان آنلاین آشنا شوید. لازم به ذکر است شما می توانید با استفاده از نرم افزارهای طراحی چشم انداز و یا طراحی خانه به صورت رایگان و آنلاین و همیشه در دسترس استفاده کنید.

طراحی حیاط ویلا با Kitchen Garden planner

با استفاده از Kitchen Garden planner سایت طراحی آشپزخانه ویلا و یا باغ ویلا، می توانید طراحی کردن را از ابتدا شروع کنید یا تصمیم بگیرید که طراحی باغ خود را روی یکی از قالب های از پیش ساخته شده قرار دهید. برای شروع کار بهتر است طراحی های پیش فرض را انتخاب کنید، که ۲۶ قالب مختلف دارد، اما اگر می خواهید یک قالب کاملا سفارشی، طراحی کنید نمونه قالب خود را انتخاب و از گزینه Design Yor Row or Bed بهره گیرید.

از اینجا می توانید طول و عرض باغ خود را به همراه انواع سبزیجات انتخاب کنید نمادهای سبزیجات را در هر یک از مربع ها بکشید و رها کنید. این برنامه به شما امکان می دهد تا اقدام به طراحی حیاط ویلا و یا خانه خود کنید و به برگه Design Your site بروید تا وارد فضای حیاط شوید. اگر قبلاً یک قالب ایجاد و ذخیره کرده اید می توانید آن را انتخاب و به طراحی خود ادامه دهید.

طراحی باغچه حیاط توسط Gardena My Garden

ابزار طراحی Garden My Garden بسیار مفید است، به خصوص اگر به دنبال نصب سیستم آب پاش هوشمند هستید. می توانید با ترسیم شکل باغ و حیاط خود یا با انتخاب یک الگوی پیش فرض در طراحی حیاط کوچک شروع کنید. پس از ایجاد زمین، می توانید خانه ها، درختان، نرده‌ها، مبلمان، حوضچه ها، استخرها و موارد دیگر را اضافه کنید.

از طرفی اصول طراحی حیاط منزل در نرم افزار بایستی به دقت شبیه حیاط واقعی شما شود. از آنجا که این ابزار بیشتر روی محوطه‌سازی متمرکز است اطلاعات زیادی در مورد گیاهان و سبزیجات مختلف به شما ارائه نمی‌دهد. اگر به سیستم آب پاش فکر می کنید به سادگی می توانید بر روی تب plan کلیک کنید و سپس به sprinkler plan بروید.

طراحی حیاط با VegPlotter

برای تجسم و ترسیم محصولات زراعی در باغچه حیاط می توانید از سایت مورد نظر استفاده کنید، شما با ایجاد یک حساب کاربری در Vegplotter باغ خود را طراحی کنید. محصولات خود را انتخاب و با کشیدن و رها کردن در صفحه باغ کار خود را شروع کنید. به تاریخ امروز ( بر اساس تاریخ ) بروید و گیاهان را به باغ فرضی اضافه کنید. Vegplotter به طور خودکار گیاهانی را که در این فصل نیستند را فیلتر و حذف می‌کند. اگر می‌خواهید برنامه ریزی کنید با تغییر ماه در بالای صفحه، می توانید فصل را تنظیم کنید.

این برنامه به شما امکان می‌دهد چشم اندازی کلی بر روی باغ داشته باشید. برای قرار دادن هر موردی از جمله زنبورها، دیوارهای آجری، نرده ها، گلخانه ها و آسفالت کردن حیاط به بخش Add structures بروید.

طراحی با Timber Tech Deck Designer

اگر به فکر نصب یک سکو و کف چوبی روبروی منزل در برنامه طراحی حیاط آنلاین می باشید. در این حالت ابزار Timber Tech Deck Designer کمک کننده برای شماست. اگر شما نمی خواهید از ابتدا شروع به طراحی کنید می توانید از قالب های پیش فرض استفاده و آنها را انتخاب و سفارشی سازی کنید. برای شروع کار روی نمایش پیش فرض کلیک کنید.

این عملکرد به شما امکان می‌دهد تصویری سه بعدی از سکوی دلخواهتان را مشاهده کنید و همچنین می توانید رنگ سکو و نرده ها را تغییر دهید. اگر اندازه و سبک خاصی از سکو مد نظر شماست، از منوی اصلی view Templates انتخاب کنید. پس از انتخاب اندازه، گزینه‌های سفارش سازی بیشتری خواهید داشت شما نه تنها می توانید عرض، رنگ و نوع سکو را تغییر دهید، بلکه می‌توانید درها و نرده ها را نیز اضافه کنید و حتی محیط اطراف را نیز تغییر دهد.

طراحی حیاط خلوت ایرانی و.. با Marshalls Paving Planner

ایجاد یک فضای داخلی سنگی، زیبایی خاصی به هر طراحی می دهد. این مکان های باز تفریحی کوچک و زیبا این امکان را فراهم می سازد تا در روزهای گرم بتوانید در آن استراحت کنید. شما پس از ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در سایت می توانید به Marshalls Paving Planner دسترسی پیدا کنید. برای شروع یک پروژه جدید، می بایست طول و عرض و مساحت سنگفرش مورد نظرتان را وارد کنید. بر روی قسمتی که می خواهید سنگفرش کنید کلیک کرده و شروع به طراحی کنید.

برای سفارشی کردن نمای پاسیوی خود، روی گزینه تغییر شکل change shape کلیک کنید. برای سنگفرش کردن می‌توانید اشکال مربع، مستطیل، شکل L، دایره یا نیم دایره را انتخاب کنید و بعد از طراحی آن را به طور عینی و در محیط واقعی اجرا کنید.

طراحی داخلی با Bradstone paving planner

سرویس Bradstone paving planner شما را در مراحل ایجاد پوشش برای سطح یک پاسیو کمک می‌کند. شما می توانید پاسیوی خود را به صورت رایگان با اندازه و شکل خاص طراحی کنید. در این سایت اشکال مربع، دایره، شکل T و غیره از قبل بارگیری شده است که می توانید از آنها استفاده کنید. همچنین شما می توانید با کشیدن گوشه های آن ها به دلخواه تان هر شکل را تنظیم کنید پس از اتمام طرح کلی پاسیو بر روی دکمه next کلیک کنید تا یک نمای امروزی یا سنتی را انتخاب کنید.

سپس شکل اصلی سنگفرش را انتخاب و حلقه‌های سنگفرش را ایجاد کنید و برای مرزبندی و یا دیوارکشی پاسیو و یا طراحی دیوار حیاط می توانید از گزینه های مختلفی استفاده کنید و در آخر طرح خود را چاپ و یا ذخیره کنید.

طراحی حیاط پنت هاوس با Smart Draw Backyard Design plans

Smart Draw Backyard Design plans ابزاری مفید است که می‌توانید از آن برای ایجاد نمودارها، نقشه‌های کف حیاط و فضای سبز از آن استفاده کنید. بهترین مزیت Smart Draw این است که لازم نیست از ابتدا کار طراحی را انجام دهید بلکه می‌توانید از مابین قالب های متعددی که در سایت گذاشته شده است طرحی را انتخاب کنید که شباهت بیشتری به حیاط شما دارد.

پس از انتخاب الگوی برنامه طراحی حیاط خانه می توانید از طیف گسترده‌ای از ابزارهای طراحی ارائه شده در این برنامه استفاده کنید. شما می توانید مبلمان، فضای سبز و حتی استخر را به طراحی خود بیفزایید. کاربرد و استفاده از ابزار های آن بسیار ساده بوده و همچنین می توانید مجدداً عناصر موجود در طراحی حیاط کوچک را تنظیم و جابه‌جا کنید و یا اندازه آنها را تغییر دهید.

اگر علاقه به طراحی و ایده های خلاقانه در طراحی دارید بد نیست مطلب مربوط به ایده های خلاقانه در دکوراسیون منزل را نیز مطالعه نمایید.

طراحی دیوار حیاط Lowe’s Desk Designer

Lowe’s Desk Designer به شما در طراحی سکو و محوطه جلوی منزل و حیاط کمک می کند. هنگام طراحی این فضا شما می توانید آن را طراحی و یا از یک نمونه به عنوان طرح پایه استفاده کنید. در هر صورت این برنامه به شما این امکان را می‌دهد تا اندازه سکو، نرده ها و زیرساخت‌ها را سفارشی کنید. اگر تصویر سه بعدی از طراحی را می‌خواهید، به دکمه Modify Layout در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید تا طرح آن را ویرایش کنید.

طراحی حیاط منزل ایرانی ساده با Home By Design Planner

Home By Design Planner ابزاری قدرتمند برای طراحی حیاط کوچک منزل ایرانی است که البته نگاه عمیق و ویژه‌ای به طراحی حیاط خلوت دارد این برنامه نه تنها به شما امکان می‌دهد فضای داخلی خانه خود را طراحی کنید. بلکه یک ابزار جامع برای طراحی حیاط و حیاط خلوت و یا سایر طراحی ها خواهد بود. هنگامی که شروع به طراحی منزل با این برنامه می کنید می توانید طراحی حیاط خلوت،یک باغ، پاسیو و عناصر دیگر را در آن بگنجانید.

علاوه بر همه این موارد می توانید مبلمان و دکوراسیون را انجام دهید جالب است بدانید می توانید از گزینه های پیش فرض الهام گرفته و طراحی حیاط خلوت سایر کاربران را مشاهده کنید. فقط به خاطر داشته باشید که نسخه رایگان Home By Me فقط به شما امکان می‌دهد سه پروژه ذخیره شده به طور همزمان داشته باشید و اجازه تنها سه طراحی را دارید.

مطالعه مطلب ۱۰ برنامه کاربردی در طراحی داخلی منزل و ساختمان را نیز فراموش نکنید.

طراحی حیاط ویلا Garden Planner Online

سرویس Garden Planner Online به شما امکان چیدمان گیاهان و همچنین وسایل مختلف زیادی را می دهد تا بر روی صفحه کنار هم قرار دهید. در این برنامه شما می توانید رنگ، عرض و طول هر شکلی که در صفحه اضافه می کنید را ویرایش کنید این امر علاوه بر اینکه در چیدمان صفحه برنامه مفید است در ماهیت عینی و واقعی خارج از برنامه نیز کارساز و مفید می باشد.

هنگامی که طرح خود را در سایت Garden Planner به اتمام رسانده اید می توانید لیست وسایل مورد نیاز را به همراه تصویر طرح خود تهیه کنید. با این کار شما لیستی از تک‌تک وسایل موجود در حیاط خانه و یا ویلا باغ، با اندازه دقیق و همچنین تصویر کوچک که می توانید آن را چاپ کنید در اختیار داشته باشید. بنابراین به شما کمک می کند تا دقیقاً بدانید که هر یک از وسایل در کجا قرار گرفته‌اند.

نکته مهم و قابل ذکر از این برنامه طراحی عدم ذخیره در یک حساب آنلاین است و شما می توانید فقط آن را چاپ کنید و این بدان معناست که نباید از وبسایت خارج شوید زیرا دیگر بدان دسترسی نخواهید داشت.

سایت طراحی باغچه Personalized Vegetable Garden Planner

سایت Personalized Vegetable Garden Planner همانند سایر برنامه های رایگان برای باغها مورد استفاده قرار می گیرد با این تفاوت که برای خلق جزئیات باغ نمی توان از آن استفاده کرد بلکه برای چیدمان کاشت کارایی خواهد داشت. شما می توانید نحوه چیدن در کاشت و نوع گیاه خود را انتخاب و لیست کاملی از تمام بذرها و چیزهایی که کاشته اید را تهیه و چاپ کنید.

چیزی که در برنامه Smart Gardener دوست داشتنی است این موضوع است که شما لیست مفصلی از گیاهان دارید و می دانید که چگونه آن را قرار داده تا بتوانید دقیقاً همان را در باغ واقعی خود اجرا کنید.

بخش و یا همان تخت های کاشت به شکل مربع، مستطیل، دایره و مثلث موجود هستند که همه آنها را می‌توان در اندازه دلخواه تنظیم کرد. افزودن گیاهان نیز بسیار ساده است و به راحتی از نوار کناری می توانید بردارید. پس از اتمام کار و آماده‌سازی نقشه باغ خود، کل تصویر باغ را به همراه لیستی از تمام گیاهان دریافت می‌کنید که عمق بذر، فاصله و ارتفاع گیاه را نشان می‌دهد.

سایت طراحی Plan A Garden

برنامه Plan A Garden بسیار آسان است زیرا از قابلیت کشیدن و رها کردن می توانید استفاده نمایید. بعلاوه، تمام اشیایی که به تصویر اضافه می کنید به صورت سه بعدی بوده تا واقعی تر به نظر برسند و در چشم طراح زیبا باشد. در این برنامه برای اینکه کار شما راحت باشد طراح امکانات خوبی را قرار داده است. همان طور که در عکس مشاهده می کنید شما می توانید عکس یک خانه را که به طور پیش فرض در برنامه وجود دارد را انتخاب و سپس نرده‌ها، نیمکت ها را به صحنه آورده تا به شکل دلخواه شما تغییر کند.

همچنین می توانید مسیری را درون باغ، مانند چمن یا مسیر آجری، سنگ، کاشی یا شنی ایجاد کنید. بنابراین شما در این برنامه قادرید انواع گیاهان را به هر تعداد که می خواهید از طریق کشیدن و رها کردن اضافه کنید و همچنین بعضی از آنها را می توان در هر نوع و اندازه ای و هر نوری جستجو کرد.

طراحی شما می‌تواند به صورت آنلاین ذخیره شود تا تمام زحماتی را که برای آن کشیده اید از دست ندهید. پس از اتمام کامل کارتان می توانید تصویر طراحی شده را ذخیره و همچنین لیستی از گیاهانی که در باغ تان گنجانده‌اید را دریافت کنید. تنها موردی که این برنامه را برایمان ممکن است جذاب نکند این مورد می باشد که جابجایی اشیا در صفحه طراحی شده کمی محدود است و در بعضی مواقع ممکن است کار را برای ما سخت کند.

سایت طراحی کاشت محصول در باغچه و.. Vegetable Planner

طراحی با Vegetable Planner بسیار ساده و همانند برنامه Gardeners.com است. فقط کافیست بر روی فلش های دو طرف نوار کلیک کنید تا گیاهان مختلف از جمله سیر، کاهو، پیاز، فلفل، اسفناج، کدو تنبل، سیب زمینی، رزماری، گوجه فرنگی، شلغم و غیره را مشاهده کنید.

در حالی که کار با این برنامه بسیار آسان است و برای کار بر روی محیط واقعی بسیار مفید می باشد و همچنین لازم نیست خودتان نقشه را ترسیم کنید فقط یک مورد وجود دارد که ممکن است محدودیت ایجاد کند و آن این نکته است که در هنگام چاپ شما تنها تصاویر آن چیزی را که طراحی کرده اید در اختیار دارید نه اندازه محصولات مورد نظر.

ابزار آنلاین طراحی باغ و.. Garden Visualiser

Marshalls Garden Visualiser به عنوان یکی دیگر از برنامه های طراحی باغ می باشد که دقیقاً کاری را انجام می دهد که انتظار دارید یک باغبان انجام دهد. این امکان را به شما می دهد تا باغ خود را در فضای سه بعدی، دقیقاً مانند یک بازی ویدیویی، تجسم کنید. در حین ساخت باغ، می توانید در آن حرکت کنید که گویی واقعاً در آنجا هستید، واقعاً به شما کمک می کند درک کنید که این طرح چگونه در زندگی واقعی به نظر می رسد.

این برنامه به شما این امکان را می دهد تا دقیقا اندازه و بزرگی باغ خود را مشخص نمایید. حتی می توانید شکل زمین را به دلخواه تغییر دهید. می توانید مرزهای باغ را مشخص کنید و از نرده ها، دیوارها یا پرچین ها هنگام طراحی استفاده کنید. این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا مواردی از جمله مسیرها، لبه ها و سنگ فرش و یا دیوار کشی را به آسانی ایجاد کنید. در هنگام کار ، باغ شما می تواند در حساب آنلاین شما ذخیره شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 128 views بار دسته بندی : رپورتاژ تاريخ : 14 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.