پی سی گلیچ دموی بازی Pikmin 3 Deluxe بخش‌های بیشتری از این عنوان را آزاد می‌کند - پی سی

اوایل ماه اکتبر بود که دموی بازی Pikmin 3 Deluxe برای نینتندو سوییچ عرضه شد و بازی‌بازان زیادی را هیجان‌زده کرد. در حالی که این دمو محتویات زیادی را برای عرضه دارد، با این حساب بازی‌بازان تشنه‌ی تجربه‌ی بخش‌های بیشتری از بازی هستند. یکی از این افراد با استفاده از گلیچ بازی، موفق به دسترسی به مرحله‌ای از بازی شده است که قرار نبوده در نسخه‌ی دمو وجود داشته باشد! همراه گیمفا باشید.

این عنوان در سال ۲۰۱۳ برای بار اول برروی کنسول دستی Wii U عرضه شده بود و اکنون پس از گذشت هفت سال، نینتندو تصمیم گرفته تا پورتی از این بازی را برای کنسول محبوب خود، نینتندو سوییچ عرضه کند و فرصتی به دارندگان این کنسول بدهد تا تجربه‌ای از مجموعه‌ی Pikmin داشته باشند. دموی Pikmin 3 Deluxe تصوری کامل از آنچه که بازی‌بازان می‌توانند از نسخه‌ی کامل داشته باشند در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد، و حتی بیش‌تر از این!

شخصی با نام کاربری APerson13 با استفاده از گلیچ این عنوان موفق به دستیابی به مناطق جدیدی از بازی شده است و با باس دوم آن موسوم به Vehemoth Phosbat مبارزه کرده است. انتظار می‌رفت که پس از شکست این باس، ماموریتی فرعی پیش روی این بازی‌باز باشد. اما به دلیل نبود فایل‌های این ماموریت، کنسول نینتندو سوییچ از بازی Pikmin 3 Deluxe بیرون می‌پرد.  نکته‌ی جالب اینجاست که باس مذکور علی‌رغم حضور نداشتن در نسخه‌ی دمو، قابل بازی بوده است.

بازی Pikmin 3 Deluxe در ۹ آبان ۱۳۹۹ (۳۰ اکتبر ۲۰۲۰) برروی نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 99 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 24 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.