پی سی چگونه بیت کوین را به دلار تبدیل کنیم؟ - پی سی

این روزها بازار ارزهای دیجیتال به ویژه ارزهایی چون بیت کوین و اتریوم بسیار پر رونق است. معامله گران برای سرمایه گذاری های خود بیشتر این ارزها را مورد استفاده قرار می دهند. ارز های دیجیتال اتریوم و بیت کوین را به صورت غیرمتمرکز اداره می کنند یعنی هیچ شخص ثالثی بر روی آن ها نظارت ندارد.

استفاده از بیت کوین باعث می شود که شما هنگام انجام مبادله های بین المللی به بانک یا فرد دیگری نیاز نداشته باشید و به صورت مستقیم معامله های خود را به انجام برسانید. بیت کوین از ارزهای فیات پشتیبانی می کند. سوالی که ممکن است برای بسیاری از افراد این سوال را در ذهن خود دارند، که این ارز دیجیتال چگونه به دلار تبدیل می شود؟

روش های مختلفی وجود دارد که می توان با توجه به این روش ارزهای دیجیتال را به دلار تبدیل کرد. استفاده از صرافی های معتبر و ماشین حساب تبدیل ارز دیجیتال از روش هایی است که قیمت این ارزها را می تواند به صورت دلار برآورد نماید. حال در ادامه نحوه استفاده از این روش ها را برای شما بیان خواهیم کرد.

استفاده از صرافی برای تبدیل بیت کوین به دلار

برای اینکه بتوانید قیمت بیت کوین را به صورت دلار در بیاورید استفاده از صرافی های معتبر می توان گزینه مناسبی باشد. قبل از اینکه بیت کوین را به دلار تبدیل نمایید باید مقدار بیت کوینی را که در اختیار دارید، مورد بررسی قرار دهید، چرا که برای تبدیل بیت کوین به دلار باید مقدار قابل توجهی از این ارز دیجیتال در اختیار داشته باشید.

پیدا کردن یک صرافی معتبر که بتواند قیمت روز بیت کوین را نشان دهد کار بسیار راحتی است. صرافی های زیادی در حال فعالیت هستند و از ارزهای مختلفی پشتیبانی می کنند، اما تمامی آن ها از اعتبار برخوردار نیستند. بسیاری از این صرافی ها ممکن است باعث شوند که شما دارایی های خود را از دست بدهید.

با یک جستجوی ساده در اینترنت می توانید صرافی مناسبی را پیدا نمایید. با مشاهده صرافی ها می توانید از قیمت ارزهای دیجیتال اطلاع پیدا نمایید. بعد از اینکه صرافی مورد نظر خود را انتخاب کردید باید ببینید که این صرافی می تواند بیت کوین شما را خریداری نماید یا خیر؟ صرافی ها مقدار مشخصی را برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال در نظر دارند.

بعد از گذراندن این مراحل اگر شرایط استفاده از صرافی را داشته باشید می توانید به ثبت نام در صرافی بپردازید. هنگام ثبت نام در صرافی از شما خواستار احراز هویت خواهند بود. احراز هویت چند روز به طول می انجامد. هر صرافی برای احراز هویت مدارک متفاوتی را از شما خواستار است، البته لازم به ذکر است که بگوییم برخی از صرافی ها احراز هویت را انجام نخواهند داد.

بعد از اینکه هویت خود را در صرافی به ثبت رساندید می توانید قیمت ارزهای مختلف را مشاهده کنید، اگر قصد دارید معامله هایی را با تتر انجام دهید می توانید قیمت روز تتر را در صرافی مشاهده کنید سپس قیمت آن را به صورت دلار برآورد نمایید.

شما با استفاده از صرافی ها قادر خواهید بود که دلار پرفکت مانی، دلار پی بال و دلار وب مانی را تحویل بگیرید. همچنین می توانید کیف پول هایی را در صرافی برای خود ایجاد نمایید و مقدار بیت کوین خود را آدرس کیف پول ارسال کنید. هر کدام از صرافی ها به محض اینکه بیت کوین شما را دریافت نمایند، معادل دلار آن را مورد بررسی قرار می دهند و به حساب شما واریز خواهند کرد.

نحوه تبدیل بیت کوین به دلار پرفکت مانی

پرفکت مانی یکی از کیف پول هایی است که شما می توانید با استفاده از این ارز دیجیتال بیت کوین را به دلار تبدیل نمایید و برای خرید های اینترنتی خود از آن بهره ببرید. دلار پرفکت مانی را قادر خواهید بود به ارزهای دیجیتال دیگری تبدیل نمایید. برای تبدیل بیت کوین به دلار از ماشین حساب تبدیل ارز دیجیتال بهره می برند.

نحوه تبدیل ارز دیجیتال بیت کوین به دلار وب مانی

از دیگر روش هایی که برای پرداخت در سایت های خارجی مورد استفاده قرار می گیرد وب مانی می باشد. زمانی که درخواست خود را برای فروش بیت کوین به صرافی ارسال می کنید می توانید دلار وب مانی را تحویل بگیرید. با استفاده از این دلار می توانید بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال را خریداری نمایید.

نحوه تبدیل بیت کوین به دلار پی بال

بسیاری از افراد ممکن است در صرافی ها حساب پی بال داشته باشند، بنابراین برای اینکه بیت کوین خود را به دلار تبدیل کنید می توانید از این کیف پول بهره ببرید. همچنین با استفاده از خدمات ایران کارت می توانید ارز دیجیتال خود را به دلار تبدیل نمایید.

ویژگی های بیت کوین

همان طور که گفته شد بسیاری از افراد در صدد این هستند که بیت کوین های خود را به دلار تبدیل نمایند، عده زیادی از کاربران امروزه برای سرمایه گذاری از بیت کوین استفاده خواهند کرد. بیت کوین با توجه به ویژگی هایی که دارد توانسته است توجه عده زیادی از افراد به دست آورد. برای تبدیل بیت کوین به دلار می توان از ماشین حساب تبدیل ارز دیجیتال بهره ببرد و به صورت دقیق ارزش دارایی خود را دریابید.

برای استفاده از بیت کوین مانند ارزهای دیجیتال نیازی به مراکزی چون بانک ها نخواهید داشت. بیت کوین با توجه به اینکه هویت کاربران خود را مخفی نگه می دارد قادر خواهد بود تراکنش های بی نام و نشان زیادی را انجام داد. در ادامه ویژگی های این ارز دیجیتال را برای شما بیان خواهیم کرد.

تعداد محدود بیت کوین

هنگام استفاده از پول های واقعی اگر دولتی پول کم بیاورد دولت ها اجازه چاپ پول را به هر اندازه ای که بخواهند دارند که باعث می شود ارزش پول آن ها کاهش پیدا نماید. کاربرانی که در شبکه بیت کوین مشغول به فعالیت هستند، می توانند در ساخت کوین های این ارز دیجیتال مشارکت داشته باشند، اما باید بگوییم تنها ۲۱ میلیون واحد را می توان از این ارز دیجیتال ماین کرد.

غیرمتمرکز بودن

ارزهایی که در دنیای واقعی وجود دارند برای نگهداری به محل امنی نیاز دارند، بنابراین باید به بانک مراجعه نمایید، در نتیجه این رفت و آمد ها معطلی های زیادی را پیش رو خواهید داشت، متمرکز بودن یعنی اینکه دولت بر حساب های شما نظارت دارد.  سیستم های متمرکز می توانند بر روی حساب های بانکی شما مدیریت داشته باشند. بیت کوین ارز دیجیتالی است که به صورت غیر متمرکز اداره می شود یعنی هیچ کسی به آن دسترسی ندارد و شما خود مدیریت دارایی را بر عهده خواهید داشت.

 

 

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 208 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 14 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.