پی سی مقایسه آیفون ۱۲ پرو مکس با وان پلاس ۹ پرو - پی سی

اگر به دنبال خرید یک گوشی هوشمند هستید که بتواند با آیفون ۱۲ پرو مکس رقابت کند و ساخته‌ی شرکت سامسونگ نباشد، ممکن است وان پلاس ۹ پرو بهترین انتخاب شما باشد.

تلفن هوشمند جدید وان پلاس دارای یکی از هیجان‌انگیزترین ویژگی‌ها مانند دوربین پیشرفته است که توسط شرکت برجسته هسلبلد ساخته شده است. البته باید دید که آیا تبلیغات گسترده شرکت وان پلاس در مورد دوربین این گوشی واقعاً درست بوده است؟ آیا وان پلاس ۹ پرو می‌تواند آیفون ۱۲ پرو مکس را شکست دهد؟

کیفیت دوربین وان پلاس ۹ پرو ممکن است بزرگ‌ترین مسئله در مورد این گوشی باشد، اما تنها مسئله نیست. وان پلاس ۹ پرو با توجه به اینکه شرکت وان پلاس برای سال‌ها به تولید تلفن‌های ارزان که به‌نوعی قاتل پرچم‌داران شناخته می‌شدند، به خودی خود یک محصول پرچم‌دار مناسب است، اما قیمت این محصول ۱۰۷۰ دلار آمریکا است که تنها ۳۰ دلار ارزان‌تر از آیفون ۱۲ پرو مکس است. البته اگر این گوشی را با مدل ۲۵۶ گیگابایتی آیفون مقایسه کنید، تفاوت آن دو به ۱۳۰ دلار آمریکا افزایش خواهد یافت.

بنابراین، گوشی‌های وان پلاس دیگر دارای قیمت پایین‌تر نسبت به رقبا نیستند و باید خود را برای یک رقیب بزرگ روبه‌رو کند. آیا وان پلاس ۹ پرو قاتل پرچم‌داری مانند آیفون است یا در برابر آن شکست خواهد خورد؟ فقط یک راه برای یافتن این پاسخ وجود دارد. بیایید وان پلاس ۹ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس را کنار هم قرار دهیم تا متوجه شویم کدامیک پیروز میدان است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 91 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها