پی سی لندن در محاصره‌ی هکرها | مروری بر نقد ها و نمرات Watch Dogs: Legion - پی سی

تنها چند روز تا عرضه‌ی عنوان محبوب و مورد انتظار Watch Dogs: Legion باقی مانده و حال به تازگی نقدها و نمرات این بازی نیز در دسترس قرار گرفته است که با یکدیگر مروری بر آن‌ها خواهیم داشت.

شاید در نسل هفتم هنگامی که نام عنوان watchdgos مطرح می شد اولین چیزی که به ذهن بسیاری از بازی‌بازان خطور می‌کرد شباهت بیش از حد این عنوان به سری GTA بود. بسیاری این عنوان را تقلیدی از روی دست سری GTA می دانستند که تنها برخی ویژگی‌های متمایز به مانند ویژگی هک کردن به آن اضافه شده که از  آن هم آنچنان که باید و شاید کامل در نیامده است اما یوبی‌سافت با انتشار نسخه‌ی دوم موفق شد تا کاری کند که Watch Dogs دارای هویت منحصر بفرد خود باشد. حال نسخه‌ی جدید این سری با نام  Watch Dogs: Legion قرار است این مسیر را ادامه دهد و این طور که مشخص است با عنوان بسیار جاه طلبانه‌ای روبرو هستیم. بر خلاف دو نسخه قبلی که در آمریکا جریان داشتند، این بار Watch Dogs: Legion بازی بازان را به شهر لندن خواهد برد همچنین بر خلاف گذشته، تنها کنترل یک شخصیت از پیش تعیین شده را به عهده نخواهید داشت بلکه جهان بازی مملو از NPC‌های زیادی است که بازی‌بازان قادرند از میان NPC‌هایی که در دنیای بازی وجود دارند یکی را به عنوان شخصیت اصلی خود انتخاب کنند و وظیفه‌ی آن‌ها این است که DedSec را بازسازی کرده و در مقابل گروه‌های مخالف در شهر لندن مبارزه کنند.اگرچه قابلیت هک کردن همچنان بخش عمده‌ای از گیم‌پلی بازی را تشکیل می دهد اما به گفته‌ی سازندگان، در این بازی قرار است شاهد سیستمی تکامل یافته‌تر از ویژگی هک کردن و قابلیت‌های جدیدی برای آن باشیم . به علاوه دنیای بازی نیز نسبت به دو نسخه‌ی پیشین بسیار پویا‌تر و زنده‌تر خواهد بود. بازی Watch Dogs: Legion در تاریخ ۸ ابان ۱۳۹۹ برای پلتفرم های نسل هشتم عرضه خواهد شد. همچنین نسخه نسل نهمی این عنوان نیز در تاریخ ۲۰ آبان ۱۳۹۹ برای کنسول اکس باکس سری اکس و در تاریخ ۴ آذر ماه نیز برای کنسول پلی استیشن ۵ عرضه می شود.

Game Informer 9/10

بازی یک تجربه مناسبی از فانتزی یک هکر را ارائه می‌دهد که نسخه‌ی اول سعی بر آن داشت. قابلیت تشکیل تیم، طراحی ماموریت‌های شگفت انگیز، روایت داستانی قدرتمند، دنیای زیبا و جذاب همه و همه در یک مجموعه‌ی سرگرم کننده و جامع گرد هم آمده‌اند. چه شما یک جاسوس حرفه ای را کنترل کنید یا یک مادربزرگی که پا به سن گذاشته است، Watch Dogs: Legion یک تجربه‌ی سرگرم کننده را به شما ارائه خواهد داد.

TrueGaming 8.5/10

میزان آزادی عملی که Watch Dogs: Legion ارائه می‌دهد بسیار عمیق است و این موضوع با مکانیزم‌های منحصر بفرد گیم‌پلی بازی نیز همراه شده است که قطعا تجربه و واکاوی آن‌ها ارزشمند است.

GameSpot 8/10

Watch Dogs: Legion یک بازی آنتی فاشیستی است و بسیار تحسین برانگیز است که این عنوان تا پایان به چنین اصلی پادار باقی می ماند و این موضوع از طریق پایان رضایت بخش آن قابل مشاهده است. همچنین این عنوان نسبت به هر زمان دیگری، نوآوری‌های زیادی را در سیستم هک کردن گیم‌پلی این فرنچایز ایجاد کرده و این مکانیزم را بهبود بخشیده است. پایان بندی بازی دارای پیام‌های ارزشمندی است و به طور کلی اگرچه از نظر روایت داستانی دارای مشکلاتی است، اما تلاش Watch Dogs Legion برا انتقال پیام‌هایی در رابطه با عدالت و اتحاد آن هم در یک بازی ویدئویی پوچ (غیر معقول) و در عین حال تاثیرگذار، بسیار ستودنی است.

New Game Network 6.5/10

اینکه قادر باشید در بازی در نقش هر شخصی بازی کنید، ابتدا تحسین برانگیز است اما پس از مدتی، این موضوع به هسته‌ی اصلی گیم‌پلی بازی آسیب می‌زند. مکانیزم هک کردن و مخفی کاری، تغییر و تحول زیادی نداشته‌اند و ماموریت‌های تکراری مشکلات فنی بی شمار بازی باعث می‌شود تا قسمت آخر خط داستانی DedSec با بحران هویت مواجه شود  (به بیانی هویت ناشناخته‌ای دارد)

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 103 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 31 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.