پی سی فروش سری Nioh از مرز ۵ میلیون نسخه گذشت - پی سی

حساب رسمی توییتر Nioh اخیراً اعلام کرده که فروش این مجموعه‌ی اکشن از مرز ۵ میلیون نسخه گذشته است.علاوه بر این، تیم نینجا (Team Ninja) و کوئی تکمو (Koei Tecmo) آمار جدیدی را از فروش نسخه‌ی دوم نیز منتشر کرده‌اند.

تیم نینجا در این توییت به خاطر رسیدن به این دستاورد از صمیم قلب از طرفداران سپاسگذاری کرده و در ادامه اعلام کرده که امیدوار است آن‌ها منتظر تجربه‌ی بازی‌های جدید این استودیو باشند. کوئی تکمو تایید کرده که تا به امروز، بیش از دو میلیون نسخه از بازی Nioh 2 به صورت دیجیتالی و فیزیکی به فروش رسیده است. با توجه به فروش بیش از ۱/۴ میلیون نسخه‌ای این عنوان تا تاریخ ژانویه‌ی ۲۰۲۱، به نظر می‌رسد که Nioh 2 در طی سه ماه موفق به فروش تقریباً ۶۰۰ هزار نسخه شده است. واضح است که انتشار بازی برای پلی‌استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی به فروش آن بسیار کمک کرده است.

با این که فروش بالای مجموعه‌ی Nioh خبر خوبی برای طرفداران این سری محسوب می‌شود، اما تیم نینجا تایید کرده است که توسعه‌دهندگان قصد دارند به این سری استراحت داده و بر روی پروژه‌های دیگری کار کنند.

بازی Nioh 2 – Complete Edition هم‌اکنون بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵ و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 112 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 30 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها